سریالی که خیلی «روشن» دارد

[گزارش متنی | گزارش تصویری | گزارش ویدیویی]

به گزارش «وبلاگ نیوز» نشست خبری رونمایی از فصل دوم سریال اینترنتی «نفوذ» با موضوع جوانان و فضای مجازی سه‌شنبه 24 دی در سرای اهل قلم خانه کتاب ایران برگزار شد.

این برنامه حاشیه‌هایی هم داشت که فضای صمیمی بازیگران و عوامل باعث شد حاشیه‌ها کمی جدی‌تر از متن باشد.

* نشست قرار بود ساعت 14 شروع شود که 35 دقیقه تأخیر، باعث شد رسم همیشگی برنامه‌های این‌چنینی به هم نخورد!

* تقریبا همه بازیگران و عوامل سر وقت به محل نشست آمدند. همین موضوع باعث شد کمی با هم گپ و گفت کنند و سوژه‌هایی برای عکاسی به خبرنگاران بدهند.

* اجرای برنامه به عهده «مژده لواسانی» بود. مجری که در فصل دوم برنامه‌اش (کافه سؤال) به موضوع فضای مجازی پرداخته شده بود و هنوز با این موضوع درگیر بود.

* خبرنگارانی از خبرگزاری‌های مهر، ایرنا، ایکنا، ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان و دانشجو در این نشست حضور داشتند.

* در قسمت اول برنامه، آرش تیمورنژاد، نویسنده و کارگردان، امیر عطرچی، جانشین تهیه و وحید مشاری، مدیر تولید روی جایگاه آمدند. وحید مشاری خیلی مایل نبود که در این نشست روی جایگاه بیاید، اما اصرار بازیگران و عوامل باعث شد مشاری -با لبخند- پشت میز بنشیند.

* خبرنگار ایرنا نخستین سؤالی که از «امیر عطرچی»، جانشین تهیه کننده این سریال پرسید درباره شیوه تأمین بودجه «نفوذ» بود. سؤالی که عطرچی درباره آن به تفصیل پاسخ داد و اسپانسرهای نفوذ را برای اصحاب رسانه مشخص کرد.

* در قسمت دوم برنامه، مژده لواسانی از «نفیسه روشن»، «علی‌رام نورایی» و «پندار اکبری» دعوت کرد تا روی جایگاه بیایند. لواسانی گفت که نفیسه روشن تا امروز صبح در شمال کشور سرکار بوده و نتوانسته برای شب گذشته برنامه «کافه سؤال» به شبکه دو بیاید، اما خودش را به نشست خبری رسانده است.

* علی‌رام نورایی درباره نقش‌اش گفت: بر خلاف نقش‌های گذشته، این بار یک آدم مثبت هستم و می‌خواستم نشان بدهم که می‌توانم مثبت هم بازی کنم.

* یکی از خبرنگاران وقتی می‌خواست از نورایی سؤالی بپرسد، به اشتباه نام خانوادگی او را «رام نورایی» صدا کرد که نورایی گفت که نام من علی‌رام و نام خانوادگی من نورایی است. این اشتباه را همه می‌گویند! چند ثانیه نگذشت که نفیسه روشن هم نام خانوادگی این بازیگر را «رام نورایی» صدا کرد و باعث خنده حاضرین شد.

* نورایی گفت که الآن این‌قدر وضعم خراب است که حاضرم کار کمدی هم قبول کنم! اما اصولا کار اکشن را دوست دارم. این‌جا بود که مجری به شوخی پرسید: یعنی حتی اگر «شوخی کردم» هم به شما پیشنهاد شود، بازی می‌کنید؟ نورایی پاسخ داد: وضع خراب است. بله!

* نفیسه روشن خاطره‌ای را از پروژه نفوذ2 بیان کرد و آن‌را بهترین و خنده‌دارترین خاطره سال 91 دانست: طبقه پنجم بودیم که متوجه شدیم یکی از طبقات محل فیلم‌برداری آتش گرفته است. آقای تیمورنژاد ما را به سمت پشت‌بام هدایت کرد و لب ِ پشت بام از مردم کمک می‌خواستیم که کسی کمک‌مان کند. مردم هم می‌خندیدند و می‌گفتند «دارند عملیات 125 را فیلمبرداری می‌کنند». هیچ‌کس به کمکمان نیامد.

* در قسمت سوم، «روشنک عجمیان»، «فرامرز روشنایی» و «کاوه آهنگر» به روی جایگاه دعوت شدند. فرامرز روشنایی در همان ابتدا به شوخی گفت: این سریال یک ویژگی خیلی روشن دارد. آن‌هم این است که خیلی روشن دارد. نفیسه روشن، روشنک عجمیان و فرامرز روشنایی.

* روشنک عجمیان درباره کم‌کاری‌اش گفت: با اجرا متارکه کرده‌ام. البته مِهرم را کامل گرفتم و متارکه کردم! آن‌هم به‌دلیل برخی ناملایمات در تلویزیون.

* آن‌قدر همه بازیگران از «وحید مشاری» تعریف کردند که مژده لواسانی به شوخی گفت «انگار این نشست، نشست خبری تقدیر و تجلیل از آقای مشاری است».

* در انتهای برنامه 3 قسمت از فصل دوم نفوذ برای اصحاب رسانه اکران شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول