فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ایرنا، سعید جامه بزرگی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: فضای مجازی در واقع محیطی است مشتمل بر شبکه ای از رایانه ، رسانه های ارتباطی و کاربران که لحظه به لحظه به تبادل داده ها و اطلاعات پرداخته و انسان در آن به کار، تأمین نیازها و پرداختن به علائق خود می پردازند.

وی با بیان اینکه این فضا،بهترین موقعیت برای بیان دستاوردهای انقلاب است افزود: دشمن امروزه با استفاده از فضای سایبری به دنبال دستیابی اهداف شوم خود در بین جوان ها وکاربران ایرانی در فضای مجازی است.

جامه بزرگی افزود: در جنگ نرم، دشمنان از طریق برتری رسانه ای خود، با روش کنترل احساسات و علایق، اراده مخاطبین را تسخیر کرده و در مسیر اهداف خود به حرکت و عمل وا می دارند.

وی ادامه داد:باید از فضای سایبری شکل بهترو مفید تری برای معرفی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به نسل جوان و دانشجویان بهره گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان خاطرنشان کرد: نسل جدید علاقه ویژه ای به وبلاگ نویسی و فضای اینترنتی دارد که می توان از این ظرفیت برای معرفی انقلاب و دستاوردهای آن استفاده کرد.

جامه بزرگی تصریح کرد: برخی از کارشناسان فرهنگی استان چت رومهای خاصی را برای تبلیغ مباحث فرهنگی راه اندازی کرده اند که می توان از این ظرفیت نیز بهرمند شد.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول