صفحه بازیکن ژاپنی -ایرانی، پاتوق جدید کاربران فیس‌بوک بعد از مسی

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از خبرانلاین،  آریا جسورو هاسه‌گاوا؛ این نام بازیکن ایرانی – ژاپنی است که کارلوس کی روش در اولین نشست خبری خود پس از قرعه کشی جام جهانی 2014 بر زبان آورد و رسما اعلام کرد که او را برای تیم ملی در نظر دارد.

هر چند این دعوت غیررسمی کی روش با پاسخ قاطعانه ای از سوی این بازیکن روبرو نشد اما این مسئله واکنش های متفاوتی را در ایران به دنبال داشت.

بعدها در سایت های مختلف خبری منتشر شد که هاسه‌گاوا به دلیل اطلاعات نادرستی که از ایران و زندگی در کشور پدری خود دارد، با فرستادن ایمیلی به یکی از مسئولان تیم ملی اعلام کرده که در صورت حضور در ایران، نیاز به بادی گارد دارد و به دلیل ناامنی ایران بدون محافظت شخصی در این کشور حضور پیدا نمی کند.

هر چند از همان ابتدا به نظر نمی رسید این خبر واقعیت داشته باشد اما همین مسئله صفحه فیس‌بوک هاسه‌گاوا را به آخرین پاتوق مجازی ایرانیان تبدیل کرد تا با کامنت های خود حسابی از خجالت این ستاره 26 ساله دربیایند. البته در این میان بعضی از کاربران سعی کردند با کامنت های محبت آمیز خود او را برای بازی در تیم ملی ایران متقاعد کنند.

این در حالی است که در روزهای گذشته هجوم دسته جمعی ایرانی ها به صفحه فیس‌بوک لیونل مسی سروصدای زیادی را به راه انداخت تا جایی که پای رسانه های خارجی هم به این مسئله باز شد.

انتهای پیام/.

One comment

  • چقدر بدبخت شدیم که دیگه اصلا توی ایران نمیشه به تعداد انگشتان 2 دست بازیکن فوتبال پیدا کرد؟؟؟
    ..
    ..
    ..
    واقعا چرا اینطوریه ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول