«فیس‌بوک مثل یک گل مصنوعی است»

به گزارش «وبلاگ نیوز» سایت نیشن که بیشتر تحقیقات خود را روی فرهنگ و تمدن متنوع مردم کره زمین متمرکز کرده است مصاحبه ای با نوام چامسکی، استاد زبان شناسی دانشگاههای آمریکا و تحلیل گر امور سیاسی و اجتماعی انجام داده است که بیشتر سعی بر این شده است که روی اساس کار اینترنت و کارکردهایی که در زندگی بشر امروزی داشته است توجه شود.

این استاد امریکایی درباره نظرش در خصوص فیس‌‌بوک گفت: خوب قبل از اینکه درباره فیس بوک و ارتباطات آن صحبت کنید باید بگویید که فریب کامپیوتری برای ارتباط مجازی انسانها، واقعی نیستند.

وی اظهار کرد: البته خود من زیاد روی فیس بوک و ارتباطات و نوع آسیب شناسی آن نظر خاصی ندارم و تحقیق خاصی هم انجام نداده ام ولی بر اساس تجربه شخصی ام باز هم اعتقاد دارم ارتباطات اینترنتی نمی تواند روش صحیح برای برخورد انسانها با یکدیگر باشد.

چامسکی با بیان اینکه روزی هزاران نظر و خوش آمدگویی مثبت از سوی دوستانتان برای شما می رسد ولی حتی اگر وقت کنید آنها را بخوانید هیچ احساسی نسبت به آنها ندارید گفت: در حقیقت فیس بوک را می توان به گلی مصنوعی تشبیه کرد که تنها زیبایی ظاهری دارد و هیچ خاصیت دیگری برای معطر کردن محیط زندگی بشریت ندارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول