وزیر ارشاد علنی برای فیس بوک تبلیغ می کند

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس،فاطمه آلیا، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: انقلاب اسلامی  در تمدن سازی اسلامی نقش مهمی داشته و این به دلیل فرهنگ غنی اسلام است.

وی با ذکر اینکه فرهنگ به ابعاد خاصی خلاصه نمی شود، افزود: هر موضعگیری، اظهارنظر و عملکردی که به جایگاه کنونی جمهوری اسلامی آسیب برساند اقدامی غیر فرهنگی و گاه ضد فرهنگی است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: هر اقدام و عملکردی نیز که موجب بالندگی و تقویت نظام جمهوری اسلامی و آشنا شدن ملتها با روح انقلاب شود، اقدام فرهنگی است.

آلیا با ذکر اینکه شاخص حرکتهای فرهنگی مشخص است، اظهار کرد: وقتی ما شاخص و معیار داشته باشیم، می توانیم بگوییم که کدام اقدام یک مسئول در کشور فرهنگی و کدام اقدام و رفتار غیر فرهنگی است.

وی با اشاره به برخی موضع گیریهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای گذشته گفت: متاسفانه برخی از این اظهارنظرها غیرقابل انتظار برای مردم بوده است؛ اگر نمایندگان نیز موضوعی را پیگیری می کنند در واقع انتظارات مردم است.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه چرا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علنا استفاده خود از فیس بوک را رسانه ای و تبلیغ می کند، گفت: استفاده از فیس بوک آسیب های فراوانی برای جامعه دارد، اگر آقای جنتی از فیس بوک هم استفاده می کند، می تواند سکوت پیشه سازد و دیگر چه ضرورتی دارد که خود مروج فیس بوک شود.

آلیا عنوان کرد: مردم می دانند که گردانندگان اصلی فیس بوک کشورهای مستکبر هستند و من چندی پیش در این زمینه به آقای جنتی تذکر دادم، اما ایشان در جواب پاسخ داد که استفاده از فیس بوک جزء مصادیق مجرمانه نیست و نمی توانیم بگوییم قانونا اشکال دارد، این سخن آقای جنتی عذر بدتر از گناه است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تأکید بر اینکه برای هر مسئله ای نمی توان قانونگذاری کرد، افزود: از آقای جنتی انتظار می رود آنچه که به نفع مردم نیست تبلیغ نکند و برای اظهارات خود توجیه نیاورد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: این تساهل و تسامح در زمینه فرهنگ به بنیان خانواده صدمه وارد می کند، متاسفانه بودجه هایی برای مسئله فرهنگ تصویب می شود اما خروجی آن کار فرهنگی نیست.

وی با اشاره به موضعگیری چندی پیش رئیس جمهور در زمینه فرهنگ گفت: ایشان در جمع هنرمندان وجود هنر ارزشی و غیر ارزشی را نفی می کنند، در حالی که هنر می تواند ابزار تعالی یا انحطاط جامعه باشد و مشخص است که ما هنر ارزشی و غیر ارزشی داریم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با ذکر اینکه نباید وضعیت سخیف فرهنگی دولت اصلاحات برای مردم تداعی شود، گفت: هنوز چند ماهی از دولت نگذشته و مردم در دیدار با نمایندگان از موضعگیری فرهنگی و برخی اظهارنظرهای دولت شکایت دارند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول