تمدید مهلت «سبط نبی» 3ماه پس از زمان اعلام نتایج

به گزارش«وبلاگ نیوز» پس از ماه‌ها بی خبری از اعلام نتایج جشنواره، پایگاه اطلاع رسانی مسابقه «سبط النبی» زمان ارسال جشنواره را تمدید کرد.

طی اطلاعیه‌ای که در پایگاه اطلاع رسانی مسابقه درج شده است، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۱۵ خردادماه سال ۱۳۹۳ اعلام شده است.

شرکت در این مسابقه برای کلیه علاقمندان آزاد است و هیچ محدودیت سنی وجود ندارد اما ارزیابی در دو بخش متوسط و پیشرفته صورت خواهد گرفت و درج لوگوی جشنواره در وبلاگ های شرکت کننده و نیز داشتن شمارشگر بازدیدکنندگان برای وبلاگ ها الزامی است.

وبلاگ هایی که با هدف شرکت در این جشنواره راه اندازی شوند به صورت جداگانه مورد بررسی و تقدیر می شوند و نیز وبلاگ هایی که به صورت اختصاصی با موضوع حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام فعالیت می‌کنند از امتیاز ویژه برخوردار خواهند بود.

تمامی شرکت کنندگان باید از ۵ مردادماه با مراجعه به سایت جشنواره فرهنگی هنری جوانان مسجد، فرم مربوط به شرکت در جشنواره را تکمیل و ارسال کنند.

گفتنی است این جشنواره به علت عدم اعلام نتایج و نیز عدم درج هیچ اطلاعیه ای در خصوص تمدید مهلت ثبت نام، جزو مسابقات بی ثمر در «وبلاگ نیوز» به ثبت رسیده بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول