«حریم ولایت» در پاسخ به اهانت‌های اخیر وهابیون برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» به مناسبت هفته وحدت، مسابقه وبلاگ‌نویسی«حریم ولایت» به همت جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت، در پاسخ به تحرکات وهابیون و نشان دادن چهره واقعی این فرقه، برگزار می‌شود.

 کلیه‌ علاقمندان به شرکت در این مسابقه و موج وبلاگی می‌توانند تا روز 12 اسفند 1392برای ثبت نام در مسابقه اقدام نمایند، به همه شرکت کنندگان در مسابقه که آثار آنها مورد تائید می باشد لوح مدافعان حریم ولایت اهداء خواهد شد.

16 اسفندماه 1392 همزمان با سالروز ميلاد با سعادت حضرت زينب(س) نتايج اعلام خواهد شد و تقدير از برگزيدگان، انجام می‌شود.

وهابیت و رسانه، وهابیت و صهیونیزم، وهابیت و اهل سنت، وهابیت علیه شیعیان، وهابیت و شبه افکنی و وهابیت و جنایت موضوعات این مسابقه است.

محدودیتی در تعداد وبلاگ‌ها برای هر فرد وجود ندارد و درج حداقل 2 مطلب درباره موضوع فوق الزامیست.

ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه، بروز رسانی مستمر و منظم و نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف، از جمله معیارهای داوری است.

همچنین شرکت کنندگان باید در پست جداگانه‌ای به معرفی مسابقه وبلاگ‌نویسی بپردازید و لینک مسابقه را در بخش پیوندها قرار دهند.

وبلاگ‌ها یا سایت‌هایی که از زمان شروع مسابقه (همزمان با آغاز هفته وحدت) ایجاد شده باشند دارای امتیاز ویژه در بخش داوری هستند.

علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی «جنبش سایبری مدافعان حریم ولایت»، فرم  ثبت نام را تکمیل و ارسال نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول