برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی «انفجار نور» ویژه مازندرانی‌ها

به گزارش «وبلاگ نیوز» شبکه وبلاگستان استان مازندران مازند بلاگ وابسته به مرکز فعالان فضای مجازی استان مازندران به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه اشاعه آرمان‌ها، اهمیت و تاثیرات انقلاب اسلامی بر نظام جهانی مسابقه‌ ای را تحت عنوان انفجار نور ویژه وبلاگ نویسان استان مازندران، برگزار می‌کند.

شخصیت‌شناسی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تاثیرات انقلاب اسلامی بر غرب آسیا و جهان، تاثیرات انقلاب اسلامی بر زندگی اجتماعی، هویت شناسی و تاکتیک های دشمنان انقلاب اسلامی در مقابله با نظام اسلامی از سال 57 تا کنون، مواضع امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در قبال آمریکا و اسرائیل، از جمله محورهای این مسابقه است.

همچنین نقش مردم در انقلاب و بعد از آن، حجاب و عفاف، ارزش والای زن مسلمان ایرانی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، پیشرفت‌های هسته ای و تاثیرات بر چرخه اقتصاد، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، از دیگر محورهای این مسابقه است.

تحلیل و یادداشت نویسی، طراحی پوستر، عکس، کاریکاتور، کلیپ و …، شعر و ادبیات فارسی (دل نوشته)، بخش‌های این مسابقه است و  هر نفر تنها می‌تواند یک وبلاگ را در مسابقه شرکت دهد.

اثر ارسالی ابتدا باید در وبلاگ شخص شرکت کننده منتشر شود و سپس برای ثبت نام در مسابقه در بخش ثبت مطلب به سایت مازندبلاگ مراجعه شود و ثبت حداقل 5 پست در موضوعات پیشنهادی از جمله قوانین این مسابقه است.

همچنین مسابقه به صورت استانی برگزار می‌شود و شرکت برای عموم آزاد است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را  از 5 بهمن لغایت 25 بهمن ماه در قالب پست در بخش ثبت مطلب شبکه وبلاگی مازند بلاگ ارسال نمایند و 5 اسفندماه نتایج اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول