50 برگزیده مسابقه وبلاگ‌نويسي «مباهله» مشخص شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» هیأت داوران مسابقه وبلاگ نويسي اداره كل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه، طی بیانیه‌ای 50 برگزیده مسابقه وبلاگ‌نویسی مباهله را اعلام کرد.

در این بیانیه، استقبال وبلاگ نويسان از اين دوره مسابقه وبلاگ نويسي و ساير مسابقات مذهبي را نشان دهنده علاقه جوانان وبلاگ نويس به موضوعات تمام نشدني حوزه دين دانسته و بیان داشته‌اند که لازم است مراکز تحقيقي و تبليغي مرتبط با اين موضوع، منابع و راهکارهاي مناسب براي تقويت اين جريان وبلاگ نويسي را تهيه و در اختيار جوانان قرار دهند تا غناي فعاليت‌هاي اين حوزه نيز به ميزاني که در شأن آن است افزايش يابد.

همچنین بیشترین استقبال جوانان در بخش عکاسی و بعد وبلاگ‌نویسی بوده و آسیب مهم داوری در ضعف محتوا و كپي برداری توسط وبلاگ نويسان است، به طوري که بخش قابل توجهي از وبلاگ ها، به جای اتکا به ذهن خلاق و جوان نويسندگانشان، از شعرها و نثرها و مقالاتي که قبلا و به وسيله سايرين تهيه شده بود، استفاده کرده اند.

اسامی برگزیدگان در پایگاه اطلاع رسانی مسابقه قابل مشاهده است و گفتنی است که برگزیدگان از 9 بهمن ماه، به مدت يك هفته و با همراه داشتن كارت ملي به آدرس كرمانشاه – سه راه شريعتي اداره كل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه، به آقاي مهدي اشرفي مراجعه نمايند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول