«یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی» ویژه طلبه‌های اصفهانی

به گزارش«وبلاگ نیوز» مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان به مناسبت ایام دهه فجر مسابقه وبلاگ‌نویسی«یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی» را برگزار می‌کند.

بررسی ابعاد شخصیتی امام و بارزترین بُعد شخصیتی امام خمینی رحمه الله علیه که زمینه ساز انقلاب اسلامی، محور موضوعی این مسابقه است.

طلاب مـی‌تـواننـد بـرای شـرکت در مسـابقـه با توجـه به مـوضـوعات مسـابقـه با قـرار دادن حـداقل یـک پسـت در وبـلاگ شخصـی و یـا وبـلاگ مـدرسـه  تـا 22 بهمن ماه و ارسال لینک مطلب در قسمت نظـرات «وبـلاگ مدیـریت استـان اصفهـان» در مسـابقـه شـرکت کننـد.

شرایط و ملاک‌های داوری ویژه این مسابقه، دو بخش ضوابط فنی و محتوایی را دربر می‌گیرد؛ زیبایی و جذابیت ظاهری وبلاگ، نحوه استفاده از اسکریپت‌ها، کدها و ابزارهای جاوا به‌صورت مناسب، منطقی و معقول از جمله ضوابط فنی این مسابقه وبلاگ‌نویسی محسوب می‌شوند.

ضوابط محتوایی نیز مواردی مانند کیفیت و محتوای مطالب، ابتکاری و خلاقانه بودن مطالب، میزان استناد به مراجع مورد استفاده در نوشته‌ها، انتخاب مناسب عنوان برای نوشته‌ها، نوع در شیوه ارائه مطالب (متن، شعر، قطعات ادبی، صوت، فیلم، عکس، طنز)، طرح مضامین جدی و مرتبط با موضوع و محور‌های مسابقه، میزان استفاده مناسب و مرتبط از سخنان بزرگان به‌ویژه رهنمودها و فرمایشات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را شامل می‌شود.

زمان اعلام نتایج پایان بهمن ماه است و به بهترین وبلاگ‌ها از سوی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول