سرمایه‌گذاری در حوزه فضای مجازی باید در اولویت باشد

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید‌ناصرالدین نوری‌زاده ظهر امروز در حاشیه برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی هسته‌های فرهنگی جوان تبلیغات اسلامی لرستان گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه در جنگ نرم باید در حوزه فضای مجازی که عوام فهم، حواس‌پذیر، با جامعه آماری بالا و استقبال عموم جامعه همراه است، سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه و دسترسی آسان، ارزان و به صرفه بودن حوزه فضای مجازی می‌تواند یک فرصت یا یک تهدید باشد که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امروز تنوع شیوه‌های ارائه مطالعه در حوزه‌های فضاهای مجازی در قالب متن، فیلم، عکس، اسلاید، پیام و صوت است که باید در این زمینه‌ها زیرساخت‌های لازم فراهم شوند و مخاطبان برای دسترسی به این امر از حداقل سواد بهره‌مند باشند.

حجت‌الاسلام نوری‌زاده خاطرنشان کرد: فضای تبلیغ دین در کشور ما چهره‌به چهره است که برای عوض شدن این فرهنگ نیازمند به زمان هستیم.

مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: به خاطر تاکید مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی کشور باید در حوزه فضای مجازی وارد و در تولید، گسترش محتوا و ارزش‌های دینی و دفاع از اسلام نقش مهمی ایجاد کند.

نخستین جشنواره وبلاگ‌های کانون‌های فرهنگی تبلیغی و چهارمین جشنواره وبلاگ‌های هسته‌های فرهنگی جوان تبلیغات اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم وبلاگ‌های کانون فرهنگی تبلیغی ریحانه، هسته فرهنگی ولیعصر از شهرستان بروجرد، هسته فرهنگی شهید مهدی فطرس، هسته فرهنگی اباصالح‌المهدی از خرم‌آباد، هسته فرهنگی صاحب‌الزمان از شهرستان بروجرد و هسته فرهنگی جوان حبیبه رسول از شهرستان خرم‌آباد برگزیده اعلام شدند و از آنان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول