بخش‌های خوب و بد شبکه‌های اجتماعی قابلیت جداسازی دارند؟

دوازدهمین نظرسنجی «وبلاگ نیوز» درباره موضوعی است که این روزها به دفعات مختلف در رسانه‌ها توسط کارشناسان و مقامات مسؤول مطرح می‌شود.

سؤال دوازدهم وبلاگ‌نیوز از مخاطبان خود این است که به نظر شما، از لحاظ تئوریک و یا فنی، جداسازی «بخش‌های خوب و بد» شبکه‌های اجتماعی از یکدیگر امکان‌پذیر است؟

پیش از این برخی مسؤولان دولتی از جمله محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود که در صورت امکان جداسازی بخش‌های خوب و بد شبکه اجتماعی فیس‌بوک و وی‌چت، بخش‌های خوب آن در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

شما می‌توانید در ادامه همین خبر برای شرکت در این نظرسنجی اقدام کنید یا به ستون‌های کناری وبلاگ‌نیوز در صفحات اصلی یا داخلی مراجعه کنید و یا در صورت داشتن نظر تفصیلی می‌توانید ذیل همین خبر، نظرات خود را ارسال کنید.

[poll id=”14″]

انتهای پیام/.

۳ comments

  • عطیه

    خیر. سانسورمیشه دیگه یعنی هرکی پست یانظربدگذاشت حذفش کنن. دیگه کسی نمیاداونجاعضوبشه.به نظرم بایدمدیران سایت جهت دهی کنن.یابخش های علمی وتخصصی سایت رو تقویت کنند

  • علیرضا

    فضولی؟

  • ابوذر

    عجب این سوالی است که بشود به نظر سنجی گذاشت؟ جواب معادله های چند مجهولی را هم به نظرسنجی بگذاریم! حالا اگر مردم رای دادند دو بعلاوی دو میشود هفده چکار می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول