فراخوان چهارمین جشنواره ملی «تلخ و شیرین» منتشر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» چهارمین جشنواره ملی «تلخ و شیرین» در 12 بخش، از جمله وبلاگ‌نویسی، آغاز به کار کرد.

زندگی دانشجویی، اردوهای دانشجویی، همراهان دوران دانشجویی، جشن­های فارغ­التحصیلی و ازدواج دانشجویی، برنامه­های فرهنگی و  خاطرات تدریس و پژوهش، محورهای این جشنواره است.

شرکت کنندگان در جشنواره باید یا دانشجوی یکی از مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور باشند، یا استاد یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور و یا جزو کارمندان و کارکنان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور.

 تکمیل فرم تقاضای شرکت در جشنواره جهت شرکت در هر یک از بخش های جشنواره الزامی است، همچنین هر شرکت کننده مجاز به شرکت در تمامی بخش‌های مسابقات بدون هیچ محدودیتی به جهت شرکت در رشته خاص می باشد.

در بخش وبلاگ‌نویسی، هر شرکت کننده می تواند چند وبلاگ با حداقل ۶ پست ارسال نماید. جالب اینکه شرکت کنندگان می­توانند تنها یک پست از وبلاگ خود را به موضوع جشنواره اختصاص داده و از این طریق در بخش وبلاگ نویسی جشنواره شرکت نمایند.

شرکت کنندگان می توانند از تمامی قالب های رایج نوشته های وبلاگی از قبیل دل نوشته ها ، خاطرات ، یادداشت روزانه ، مقاله ، قطعات ادبی ، شعر وعکس و… به طور مجزا استفاده نموده، تا برای هر بخش امتیاز جداگانه ای دریافت نمایند.

حجم هر یادداشت ارسالی جهت شرکت در جشنواره باید میان ۲۰ تا ۵۰۰ کلمه (حدود ۱۰۰تا۲۵۰۰ کاراکتر) باشد و چنانچه آثار ارسالی متعلق به نویسنده نیست ، منبع آن ذکر گردد.

اتکا به منابع غنی ، بهره گیری از ادبیات وبلاگ نویسی ، تاثیر گذاری و ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا توسط وبلاگ نویس از جمله معیارهای امتیاز دهی هیات داوران می باشد.

مسئولیت مطالب و محتوای وبلاگهای شرکت کننده در جشنواره، به عهده نویسنده وبلاگ است.

مهمترین معیار امتیاز دهی ، تولید محتوا و نگارش یادداشت، توسط خود وبلاگ نویس است.

علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 25 اسفندماه، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند، همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شبکه مجازی جشنواره های دانشحویی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول