«برگزاری جشنواره وبلاگ‌نویسی برای استفاده از ابزار دشمنان در راستای نابودی آنان»

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم روز شنبه درمراسم اختتامیه دومین جشنواره تبیان وجشنواره محراب گفت: اگر در سایت های ارتباط جمعی و فضای جمعی نتوانیم به درستی وارد شویم راه را برای ورود دشمنان هموار می کنیم.

اسکندری افزود: درصورتی که در فیس بوک ورود پیدا نکنیم و آن را وسیله ای برای نشر فرهنگ و معارف و ارزش های والای دینی و انسانی قرار ندهیم، دشمنان از این فضا استفاده می کنند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام علاوه بر ترس از قدرت نظامی، از رشد دانش و فناوری های ایران اسلامی نیز درهراس هستند. برای تحقق این مهم لازم است تا تعداد رزمندگان علم و دانش و فناوری نیز افزایش پیدا کنند.

اسکندری با اشاره به اینکه شهید مطهری در زمان طاغوت مقالات فرهنگی پیرامون حجاب را در مجله ای غیرمذهبی به چاپ می رساند افزود: ما باید از ابزارهای دشمنان در راستای نابودی آنان استفاده کنیم به این علت تصمیم گرفتیم تا جشنواره وبلاگ نویسی را در فضای مجازی برگزار نماییم تا وسیله ای برای نشر معارف اسلامی باشند.

وی در پایان افزود: برپایی جشنواره های فرهنگی در رونق بخشی وب سایتهای مذهبی و دینی بسیار تاثیر گذاراست و می تواند گام موثری در راه مبارزه با تهاجم فرهنگی بردارد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول