هتک حیثیت دختر جوان در فیس‌بوک

به گزارش «وبلاگ نيوز» سيد عبدالمطالب مرتضويان صبح ديروز در تشريح اين خبر اظهار کرد: در پي شکايت خانم جوان 19 ساله‌اي مبني بر اينکه طي روزهاي اخير فردي با ساخت صفحه‌اي به نام وي در فيس بوک عکسهاي خصوصي و خانوادگي وي را منتشر و موجبات هتک حيثيت او را فراهم کرده موضوع شناسايي مجرم در دستور کار کارآگاهان پليس فتاي استان قرار گرفت.

رئيس پليس فتاي استان کهگيلويه و بويراحمد افزود: با بررسي‌هاي انجام شده در فضاي سايبر توسط کارشناسان نهايتا متهم مورد نظر شناسايي و دستگير شد.

وي خاطرنشان کرد: در بازجويي‌هاي به عمل آمده متهم در ابتدا اظهار بي‌اطلاعي کرد و به کلي منکر موضوع شد اما پس از انجام بازجويي فني و ارائه مستندات پرونده نهايتاً به بزه انتسابي اعتراف کرد و انگيزه اين کار را انتقام جويي از دختر خاله همسرش عنوان کرد.

این متهم گفته است: از طريق گوشي دختر خاله قربانی که خواستگارش بودم عکس شاکيه را برداشتم و با خصومتي که از وي داشتم به لحاظ انگيزه تلافي جويانه اقدام به ايجاد صفحه در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي بنام وي کردم.

انتهاي پيام/.

One comment

  • احمد دهقان

    اقابه شما چه ربطی داره این اخبار ها شما وظیفه ات اطلاع رسانی در باب وبلاگه نه اینکه الان فقط بخشی از سایت شده وبلاگ واقعا سیاست های شما اشتباهه چوبشو میخورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول