دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی در سمنان

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، سرگرد سید علی میر احمدی در تشریح این خبر گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان این پلیس در یکی از شبکه های اجتماعی با دو صفحه مجزا مواجه که در آن تصاویر غیر اخلاقی و غیر مجاز منتشر می شد.

سرگرد میر احمدی افزود: با توجه به فعالیت گسترده و حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیگیری های مستمر ماموران پلیس نتیجه داد و مشخص شد گرداننده هر دو صفحه مورد نظر فردی 25 ساله اهل و ساکن یکی از شهرستانهای سمنان است.

میراحمدی با اشاره به تکمیل پرونده و هماهنگی با مراجه قضایی تصریح کرد: متهم در عملیاتی غافلگیرانه و در تحقیقات فنی کارگاهان پلیس به جرم خود اعتراف کرد.

رییس پلیس فتای استان سمنان انگیزه اصلی عامل انتشار تصاویر غیرمجاز در شبکه های اجتماعی را سرگرمی دانست و به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: شبکه های اجتماعی از طریق رصد فعالیت کاربران فضای مجازی به علایق و شخصیت آنان پی برده و از همان طریق نسبت به ارسال بدافزارها به سیستم کاربران اقدام می کند،تصاویر غیر اخلاقی یکی از زمینه های مناسب برای تحقق اهداف دشمنان است.

گفتنی است متهم پس از تکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول