پرداخت کارگردان «نفوذ» را جذاب کرده است

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فرامرز روشنایی، بازیگر نخستین سریال اینترنتی«نفوذ»، در خصوص نقش خود در این اثر بیان کرد: نقشم در فصل دوم «نفوذ» در ادامه نقش قبلی بوده و رییس باند گروگانگیری را ایفا کردم.

وی ادامه داد: در پایان فصل اول «نفوذ» به نظر می‌رسید که پلیس مرا محاصره کرده اما در شروع فصل دوم فرار می‌کنم.

روشنایی افزود: نقش منفی در این سریال داشتم. بازیگر باید بتواند هر نقشی را ایفا کند و ایفای نقش منفی سخت‌تر است.

وی در خصوص فیلمنامه نخستین سریال اینترنتی«نفوذ» گفت: با وجود اینکه «نفوذ» داستانی کلیشه‌ای دارد اما پرداخت درست کارگردان در فصل اول و دوم، آنرا از فضای کلیشه‌ای دور کرده و قصه جذابی را روایت می‌کند.

وی ادامه داد: تیمورنژاد به عنوان کارگردان سریال اینترنتی «نفوذ» حرفه‌ای کار کرده است، که شما علاقمند به دنبال کردن سریال هستید.

روشنایی اظهار داشت: استقبال از فصل دوم سریال اینترنتی «نفوذ» بیشتر از فصل اول بوده است.

این بازیگر در خصوص همکاری با عوامل سریال اینترنتی«نفوذ» بیان کرد: این گروه یکی از حرفه‌ای ترین و با اخلاق‌ترین گروهی بوده که من در این مدت 20سال با آنها همکاری کردم. پشت صحنه «نفوذ» خیلی عالی بود و امیدوارم که بازیگران با این گروه کار کنند.

وی در خصوص تفاوت سریال اینترنتی با سریال‌های معمولی تصریح کرد: کاری که ما انجام می‌دهیم فرقی ندارد، فرق آن فقط مدت زمان پخش و نحوه ارائه آن است.

روشنایی ادامه داد: مدت زمان هر قسمت سریال اینترنتی 10دقیقه بوده.«نفوذ» از نظر تصویری خیلی بالا بوده و کارگردان به لحاظ دکوپاژ سینمایی کار کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول