«راه روشن مقاومت»، ویژه دانشجویان بسیجی

به گزارش«وبلاگ نیوز» ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، جشنواره «راه روشن مقاومت» را در 5 بخش و مخصوص دانشجویان ورودی بهمن 92 تا فارغ التحصیلات بهمن 92 در هر رشته و مقطع تحصیلی که دارای پرونده (عادی یا فعال) در بسیج دانشجویی یا پایگاه‌های محلی بسیج باشند، برگزار می‌کند.

افراد شرکت کننده در جشنواره مجازند در یک یا چند رشته از غالب های جشنواره شرکت کنند و موضوعات آثار ارسال میتواند در کلیه مباحث مربوط به انقلاب اسلامی و فناوری هسته ای باشد.

زمان ثبت نام و ارسال آثار از 12 بهمن 92 همزمان با آغاز دهه مبارک فجر تا 20 فرودین 93 روز ملی فن آوری هسته ای است و ثبت نام در جشنواره صرفا از طریق سایت ناحیه بسیج دانشجویی انجام می پذیرد.

ارسال آثار به ایمیل جشنواره به آدرس jashnvareh@ibso.ir، تحویل آثار به پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی  در دانشگاه ها و ارسال آثار به نشانی پستی : اصفهان – خیابان شهید مطهری – حدفاصل پل ابوذر و میدان انقلاب – ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان – واحد سایبری و فضای مجازی –  دبیرخانه جشنواره  راه روشن مقاومت، سه طریقی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.

در هنگام ثبت نام،افراد باید مشخصات حقيقي خود را در فرم ثبت نام منظور نمايند و در غیر این صورت حتی پس برگزیده شده از دور مسابقه حذف می گردند.

از جمله شرایط بخش وبلاگ‌نویسی، داشتن حداقل 10 پست با موضوعات مرتبط با جشنواره است، همچنین علاوه بر وبلاگ‌هایی که اختصاصا برای این جشنواره راه اندازی شده، کلیه وبلاگ هایی که قبل از شروع جشنواره فعال بوده اند نیز با رعایت شرایط جشنواره امکان حضور در آن را دارند.

همچنین این جشنواره به دفاتر بسیج دانشجویی در نواحی مختلف استان و همچنین دانشگاه‌هایی که بیشترین شرکت کننده از آنها باشند(به تناسب تعداد دانشجویان بسیجی تحت امر آن رده) طرح تخصیص ویژه تجهیزات سایبری از قبیل هارد اکسترنال،پرینتر، مودم وایمکس، مودم اکسترنال،فلش مموری و… را خواهد داد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول