تمدید مهلت شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی«نماز»

به گزارش«وبلاگ نیوز» حجت‌الاسلام محمد کریمی در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه در طی چند روز گذشته آمار ثبت نام‌ها در سومین مسابقه وبلاگ‌نویسی«نماز» افزایش محسوس و ملموسی داشته است، گفت: خوشبختانه شاهد استقبال آحاد مختلف مردم به‌ویژه قشر جوان در این مسابقه هستیم.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام تا پایان اسفند 92، از ستادهای اقامه نماز سراسر استان‌ها خواستار آغاز تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده برای این برنامه شد.

به گفته وی، سری جدید تیزر، پوستر و بنر مسابقه در راستای اطلاع‌رسانی و تبلیغات گسترده به سراسر ستادهای اقامه نماز کشور ارسال شده است که انتظار می‌رود با توزیع به موقع آن‌ها آمار ثبت نام کنندگان در پایگاه اینترنتی افزایش چشمگیری یابد.

حجت‌الاسلام کریمی این مسابقه را زمینه‌ای مناسب برای ترویج ارزش‌های دینی در جامعه دانست و تصریح کرد: از جوانان و نوجوانان میهن اسلامی در خواست می‌شود به‌عنوان یک یاور نماز در عرصه فضای مجازی حضور گسترده داشته باشند و همچنین در این راستا توشه‌ای برای آخرت خود نیز فراهم کنند.

دبیر سومین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی «نماز» در خصوص سؤالات مکرر درباره داوری آثار ثبت شده، افزود: پس از پایان مرحله ثبت نام در اولین فرصت کار داوری شروع می‌شود.

به گفته وی، کمیته‌های سه‌گانه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، علمی و پژوهشی و کمیته پشتیبانی در راستای برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات از ماه قبل فعال شده‌اند.

وی با تأکید بر لزوم به روز رسانی وبلاگ‌ها تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز باید تا آخرین روزهای مسابقات نسبت به  به روز رسانی وبلاگ خود توجه ویژه داشته باشند؛ چرا که یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب وبلاگ برتر به روز بودن آن است.

حجت‌الاسلام کریمی مراسم تجلیل از خبرگزاری‌های فعال استان چهارمحال و بختیاری در حوزه نماز را یادآور شد و گفت: در پایان سال از خبرگزاری‌های فعال در حوزه نماز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول