مسابقه وبلاگ‌نویسی «انقلاب اسلامی و وحدت اسلامی» ویژه کرمانی‌ها

به گزارش«وبلاگ نیوز» به مناسب میلاد رسول اکرم(ص) و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران همایش وبلاگ‌نویسی «انقلاب اسلامی و وحدت اسلامی» در دو بخش عمومی و ویژه برگزار می‌گردد.

اول بهمن ماه 92 لغایت اول اردیبهشت ماه 93، مهلت شرکت در این همایش است و علاقمندان جهت مشاهده اطلاعات تکمیلی به اینجا و اینجا مراجعه کنند. آدرس وبلاگ و مشخصات خود را به پست الکترونیکی vahdat@vatanmail.ir ارسال فرمایند.

شرکت در این جشنواره در دو بخش عمومی و ویژه دانشجو اساتید، محققین، فرهیختگان، نویسندگان، بانوان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان استان کرمان می‌باشد.

هر فرد مجاز به ارائه یک آدرس وبلاگ در جشنواره است و شرکت کنندگان مهلت دارند تا تاریخ 93/2/1 آدرس وبلاگ خود را به آدرس vahdat@vatanmail.ir ارسال نمایند.

هر وبلاگ حداقل دارای 10 پست مطلب مرتبط با موضوع وبلاگ و برای دانش آموزان دارای 5 پست باشد.

سعی شود در پست ها و مطالب درج شده در وبلاگ حاصل نوآوری و تلاش نویسنده باشد و چنانچه مطالب در پست های متوالی از دیگر وب سایت ها کپی شود، موجب کاهش امتیازات وبلاگ شما از سوی هیات داوران خواهد شد.

شرکت کنندگان موظف به معرفی شهرستان ریگان در یک پست می باشند و عنوان وبلاگ مطابق با موضوعات مندرج در جشنواره باشد.

کلیه وبلاگ هایی که قبل از شروع جشنواره فعال بوده اند نیز، با رعایت شرایط جشنواره امکان حضور در آن را دارند.

 داوری جشنواره در 2 مرحله، مقدماتی (انتخاب آثار) و نهایی که آثار منتخب مرحله مقدماتی سنجیده و صورت خواهد گرفت، که در مرحله مقدماتی وبلاگ از لحاظ مطابقت با قوانین جشنواره، مورد بررسی قرار می گیرند و آثار حائز شرایط برای مرحله نهایی انتخاب می شوند.

در مرحله نهایی، داوران برای وبلاگ های راه یافته به این بخش براساس کاربرگ های داوری امتیاز منظور می نمایند، در این بخش از مجموع امتیاز 100، 50 درصد امتیاز مربوط به مسائل فنی و 50 درصد نیز مربوط به امتیاز محتوایی می باشد.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول