12اسفندماه، اعلام نتایج اولیه جشنواره وبلاگ‌نویسی«حج»

به گزارش«وبلاگ نیوز» حجت الاسلام برکت رضایی، مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری در گفت و گو با شبستان با اشاره به برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی حج گفت: تاکنون بیش از هزار و 200 وبلاگ نویس در جشنواره وبلاگ نویسان حج شرکت کرده‌اند که بیش از 600 وبلاگ به مرحله نخست راه پیدا کرده‌اند.

برکت رضایی گفت: تا کنون بیشترین وبلاگ‌نویسان به ترتیب از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و کاروان‌های ایرانیان خارج از کشور بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره وبلاگ نویسان حج به منظور ترویج فرهنگ حج و زیارت در فضای مجازی برگزار می‌شود، اظهارکرد: نتایج اولیه این جشنواره 12 اسفند و نتایج نهایی آن 16 اسفند همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) اعلام خواهد شد.

مدیر پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری افزود: 20 وبلاگ بر‌تر توسط هیات داوران به عنوان برگزیدگان مرحلهٔ نخست انتخاب می‌شوند و سپس 10 وبلاگ بر‌تر نهایی با نظرسنجی اینترنتی عموم کاربران مشخص و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی تبلیغ و ترویج فرهنگ زیارت خانهٔ خدا و زیارت ائمه معصومین (ع)، تولید محتوای دینی و اسلامی در محیط رسانه‌های دیجیتالی و اینترنت، تشویق و ترغیب وبلاگ نویسان و فعالان اینترنتی به فعالیت در حوزهٔ حج و زیارت، گسترش فرهنگ عبادت و زیارت در عرصهٔ رسانه‌ای و اینترنتی را از جمله اهداف کلی طرح «جشنواره وبلاگ نویسی حج» برشمرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول