360 هزار دلار دستمزد ماهانه وبلاگ نویسان تکفیری در تونس

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایرنا، روزنامه تونسی الشروق نوشت : این حزب سیاسی ماهانه 500 هزار دینار تونسی در اختیار مسئولان پایگاه های اینترنتی تکفیری های تندرو قرار می دهد تا دستمزد ماهانه 800 دیناری هر یک از وبلاگ نویسان تکفیری را بپردازند.

الشروق بدون اشاره به نام این حزب سیاسی افزود : وزارت کشور تونس تاکنون بیش از 20 پایگاه اینترنتی وابسته به گروه تکفیری ممنوع الفعالیت«انصار الشریعه» را بسته است اما بلافاصله دهها پایگاه جدید مجهز به سیستم های پیشرفته در شبکه های اجتماعی ظاهر می شوند که برای دستگاه های نظارتی تونس بستن آنها سخت است.

این روزنامه تونسی اضافه کرد: برخی جریان های دینی تندرو پرداخت حقوق ماهانه به وبلاگ نویسان تکفیری را که به این حزب سیاسی نزدیک هستند، مجاز اعلام کرده اند.

الشروق خاطرنشان کرد: از وبلاگ نویسان تکفیری خواسته شده است که بطور 24 ساعت فعالیت کنند و مخالفان را دشمن دانسته و آنها را تکفیر کنند.

این روزنامه تونسی تصریح کرد: یکی از کارکنان نخست وزیری تونس بر دهها وبلاگ تکفیری در فیس بوک نظارت دارد و مامور است آنها را کنترل و توجیه کند و حتی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول