جنبش «منع کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی» در وبلاگستان ایران

به گزارش «وبلاگ نیوز» جنبش سایبری «منع کشتار مسلمانان در آفریقای مرکزی» به همت قرارگاه سایبری «رسام» در پی کشتار مسلمانان میانمار و با توجه به سکوت مجامع بین المللی و رسانه ای کشورهای غربی، به راه افتاده است.

در متن بیانه این جنبش آمده است:

در پی تداوم نسل کشی مسلمانان در آفریقای مرکزی، اهالی مسلمان ساکن روستاهای شهر بانگی پایتخت این کشور تا شعاع 300 کیلومتری به سمت کشور چاد فرار کرده اند، اما در طول مسیر نیز هدف حمله شبه نظامیان مسیحی قرار دارند.

تصاویر دردناک کشتار مسلمانان مظلوم، بی دفاع و غریب قاره آفریقا به قدری جانسوز است که انسان جسارت آن را می یابد که فریاد وامحمدا، واعلیا و اسلاما سر دهد.
مدعیان دروغین حقوق بشر در سایه هیاهوی رسانه ای در خصوص تحولات سوریه و حمایت تمام قد و همه جانبه از مزدوران و تروریست هایی که از اردن، لیبی، عربستان و قطر به خدمت گرفته اند، قصد پاکسازی قومی و نژادی در کشورهای آفریقایی را دارند.

این در شرایطی است که کنوانسیون منع هرگونه تبعیض نژادی(1 دسامبر 1965)، اعلامیه حقوق افراد متعلق به اقلیت های قومی و مذهبی و یا زبانی (18 دسامبر 1992)، ماده یک اعلامیه درباره منع همه اشکال تعصب و تبعیض مبتنی بر دین یا اعتقاد (25 نوامبر 1961) و طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر و تمامی کنوانسیون های بین المللی از جمله کنوانسیون جلوگیری از کشتار جمعی و مجازات –نسل کشی(9 دسامبر 1948) این گونه اعمال، محکوم و مغایر با قوانین بین المللی است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چگونگی شرکت در این جنبش می‌توانند به صفحه این جنبش مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول