توسعه برنامه‌های دینی در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار گیرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از شبستان،‌ حجت الاسلام محمد جواد گراوند، رئیس تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ارتقای فرهنگ دینی و قرآنی مهم ترین سلاح مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان در قالب دسیسه های فرهنگی اعتقادات دینی اقشار مختلف مردم را نشانه گرفته اند، افزود: تلاش برای رفع شبهان دینی، ارتقای برنامه های فرهنگی وتوسعه برنامه های فرهنگی در فضای مجازی جهت مقابله با دسیسه های دشمنان باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام گراوند، اظهار داشت: جهت مقابله با دسیسه های دشمنان باید با برنامه ریزی علمی و کارکارشناسی جهت ارتقای بصیرت عمومی گام برداشت.

وی بهره گیری از ظرفیت گسترده رسانه ها را نیز مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: امروز دشمنان از فضای رسانه ای و ماهواره ها در قالب راه اندازی شبکه های خانوادگی برای تمام اقشار جامعه و گروه های سنی مختلف تلاش می کند.

حجت الاسلام گراوند، با بیان اینکه امروزدشمن برای ایجاد انحراف فکری و اعتقادی در فضای مجازی فعالیت گسترده ای داردو کارهای تشکیلاتی انجام می دهد، خاطرنشان کرد: جهت مقابله با این دسیسه باید برنامه های منسجمی داشته باشیم تا موضوعات مربوط به حوزه دینی و فرهنگی را در فضای مجازی منعکس کنیم.

این مقام مسئول، عنوان کرد: با توسعه برنامه های فرهنگی و دینی در فضای مجازی و فضای رسانه ای گام مناسبی جهت مقابله با دسیسه های فرهنگی دشمنان برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در کنار چندین میلیون سایت و وبلاگ که در عرصه تخریب حوزه دین فعالیت می کنند، ما هم باید تراز مناسبی در ارتباط با این موضوع ایجاد کنیم تا بتوانیم به تبلیغ مناسب دین در عرصه فضای مجازی بپردازیم.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول