برگزاری کارگاه «هادیان وبلاگ‌نویس» در بوشهر

به گزارش «وبلاگ نیوز» اولین کارگاه هادیان وبلاگ‌نویس استان بوشهر به همت خانه مجازی وبلاگ‌نویسان استان بوشهر(وبیان) در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

در ابتدای این کارگاه مینا مدارا، مدیر خانه مجازی وبلاگ‌نویسان استان بوشهر، با تقدیر از حضور معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) و مدیر قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر، در خصوص تشکیل و ادامه کار «وبیان» توضیح داد:  «وبیان» در واقع تنها سه ماه است شروع بکار مستمر کرده و لحظه به لحظه به یاری بوشهری های وبلاگ نویس روند رو به رشدی داشته است.

وی ادامه داد: «وبیان» در ماه بهمن 1392 در بین خانه مجازی وبلاگی سطح کشور پنجم شد، در حالیکه با نفر اول تنها 11 امتیاز فاصله داشت؛ و این امر باعث تعجب همگان شد.

مدیر خانه وبلاگ‌نویسان استان بوشهر، با بیان این که اولین کارگاه هادیان وبلاگ نویس استان وبوشهر برای آشنایی بیشتر با وبیان و فضای مجازی و آموزش مقدماتی وبلاگ نویسی است، گفت: به یاری خدا کسانی که در این دوره شرکت کردند و در آینده وبلاگ خود را به ما معرفی کرده و طی یک ماه آینده بروز رسانی مستمر دارند، گواهی وبلاگ نویسی و کارت عضویت خانه وبلاگ نویسان بوشهر اعطا می‌شود و همچنین می‌توانند در دوره پیشرفته ما شرکت کنند.

در ادامه این کارگاه محمد رضایی، معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در مورد تکنیک های جنگ نرم در فضای مجازی گفت: جنگ نرم، ابزار های مختلفی دارد و باید ابزار ها را شناخت و از آنها کمال استفاده را کرد یکی از آنها وبلاگ‌های شماست که وبیان بهترین کار را کرده و انشاالله در این راه به موفقیت هر چه تمام‌تر برسد و باعث سربلندی بوشهر ها شود.

در این کارگاه محمد پایبست، وبلاگ‌نویس برتر بوشهری در کشور و مهراب کیانی،مدیر قرارگاه فضای مجازی استان بوشهر درباره وبلاگ نویسی و عملیات روانی سخنرانی کردند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول