«جهاد سایبری کاشان» برگزیدگان خود را شناخت

حمیدرضا پارسا فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) کاشان در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، در خصوص استقبال شرکت کنندگان ضمن تشکر از استقبال هموطنان عزیز در این دوره از مسابقات، اظهار داشت:173 اثر توسط 143 نفر به دبیرخانه ی این مسابقات ارسال گردید.

وی افزود شرکت کنندگان این دوره از مسابقات را 102 نفر آقا و 42 نفر خانم تشکیل می داد که 65 نفر از شرکت کنندگان از همشهریان کاشانی و مابقی از سرتاسر کشور عزیزمان بودند.

پارسا در پایان با اشاره به اینکه 15 اثر برگزیده جوایزی نفیس اهدا خواهد گردید، اسامی آثار برگزیده را اعلام کرد.

وبلاگ ناتمامــ،از استان اردبیل، وبلاگ فرهنگی و مذهبی جنگ و زن از استان مازندران،  وبلاگ بچه های مسجد از استان کردستان، وبلاگ حماسه از استان خراسان رضوی و وبلاگ مرگ بر آمریکا از استان مازندران، رتبه اول تا پنجم این مسابقه را کسب کردند.

همچنین وبلاگ فجر خمینی از استان اصفهان،  وبلاگ پایگاه اینترنتی روح الله از استان لرستان،  وبلاگ اول ضمیر مفرد غائب کجایی از استان فارس، وبلاگ بیدارگر خاموش از استان اصفهان، وبلاگ تفکر بسیجی از استان اصفهان،وبلاگ انفجار نور  از استان اصفهان، وبلاگ حجاب، گوهر ناب از استان مازندران، وبلاگ طلوع فجر انقلاب از استان اصفهان،وبلاگ حجاب من … سلاح من از استان مرکزی و وبلاگ جنگ نرم و دشمن شناسی از استان اصفهان، برگزیدگان ششم تا پانزدهم این مسابقه بودند.

گفتنی است این مسابقه، نخستین مسابقه وبلاگ نویسی به مناسبت ایام الله دهه فجر و به همت پایگاه شهید رجایی ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول