نحوه تعامل شورای‌عالی فضای مجازی با شوراهای موازی بررسی شد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز»، سومین جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر دیروز (شنبه) به ریاست حسن روحانی رییس جمهور و با حضور آیت‌الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه، تشکیل شد و اعضای این شورا در این جلسه در خصوص موضوعات مربوط به فضای مجازی کشور بحث و تبادل نظر کردند.

نحوه فعالیت شوراهای موازی با شورای عالی فضای مجازی و چگونگی دستور کار این شوراها از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و با تاکید بر اینکه شورای عالی فضای مجازی مرجع تصمیم گیری و سیاست‌گذاری در خصوص مسائل مربوط به فضای مجازی کشور است، مقرر شد کارگروهی متشکل از نمایندگان دولت و شورای عالی فضای مجازی در خصوص اقدامات، دستور کارها و هم‌پوشانی تصمیم‌گیری‌ها در این شوراهای موازی بررسی‌های کارشناسانه را انجام دهند و تصمیم‌گیری در خصوص اصلاح این روند به جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی موکول شد.

روحانی در این جلسه با اشاره به اینکه دولت در مسیر اداره کشور قصد تعامل و همکاری با ارکان نظام را دارد، گفت: امروز در کشور با مسائل و مشکلات فراوان و معضلات بسیاری مواجه هستیم که باید همگان در کنار هم قدم به قدم در جهت رفع آنها تلاش کنیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز در حاشیه این جلسه با اشاره به سالگرد تشکیل این شورا به حکم مقام معظم رهبری در هفدهم اسفند پارسال گفت: عمده ترین بحثی که در این جلسه داشتیم درباره اهمیت کار شورا و تاثیرات آن در فضای مجازی بود .

محمد حسن انتظاری افزود: به دستور رئیس جمهور این شورا عالی ترین شورا در زمینه تصمیم گیری در عرصه فضای مجازی کشور است که باید وظایف و تصمیم های آن در همه سطوح تسری پیدا کند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول