برترين‌هاي نهايي «وبلاگ‌نويسان حج» مشخص شدند

به گزارش«وبلاگ نیوز» حجت‌الاسلام روزبه بركت‌رضايي مدير پايگاه اطلاع رساني بعثه مقام معظم رهبري از مشخص شدن اسامي برترين‌هاي نهايي نخستين جشنواره «وبلاگ‌نويسان حج» خبر داد و افزود: از ميان ۲۰ وبلاگ برگزيده، ده وبلاگ برتر به انتخاب كاربران اينترنتي به عنوان برترين‌هاي نهايي معرفي شدند.

وي به‌روز بودن وبلاگ، مرتبط بودن نوشته‌ها با حج و زيارت، ظاهر و زيبايي وبلاگ را از جمله معيارهاي ارزيابي نخستين جشنواره وبلاگ‌نويسي حج عنوان كرد و ادامه داد: بر اساس اين معيارها، ۲۰ وبلاگ از بين ۱۵۰۰ وبلاگ شركت كننده در جشنواره انتخاب شدند و انتخاب ۱۰ وبلاگ برتر به رأي گذاشته شد كه كاربران اينترنتي تا روزگذشته نظرات خود را اعلام كردند.

بركت‌رضايي از تقسيم وبلاگ‌ها به دو بخش وبلاگ‌هاي فرهنگي و وبلاگ‌هاي اجرايي خبر داد و افزود: ۵ وبلاگ در بخش فرهنگي و ۵ وبلاگ در بخش اجرايي حائز آراي بيشتر از سوي كاربران شدند كه وبلاگ‌هاي فرهنگي شامل روحانيان كاروان‌ها، مداحان، بانوان معينه، زائران و دانشجويان، و مسئولان فرهنگي است و وبلاگ‌هاي مديران كاروان‌هاي حج تمتع و عمره مفرده، مديران آژانس‌هاي مسافرتي، مديران ثابت هتل‌ها، عوامل اجرايي مانند آشپزخانه‌ها، و همچنين پزشكان، در بخش وبلاگ‌هاي اجرايي قرار گرفته‌اند.

وي گفت: كاربران اينترنتي در بخش اجرايي محمدحسن مهرپرور از اصفهان را با وبلاگ «خادمین ضیوف الرحمان»نفر اول، اكبر فيضي از تهران را با وبلاگ«فیض الزهرا» نفر دوم، حسين حسين پور از خراسان رضوي را با وبلاگ«کاروان حج تمتع» نفر سوم، احمد فياض بخش از تهران را با وبلاگ«دکترفیاض بخش»نفر چهارم و محمدحسين آرام فر از اروميه را با وبلاگ «خادمین حج نور الزهرا(س)» به عنوان نفر پنجم انتخاب كردند.

مدير پايگاه اطلاع رساني حج تصريح كرد: در بخش فرهنگي سيد مجتبي چهل اختراني از قم با وبلاگ «با زائران بهشت» به عنوان نفر اول، عبدالرحمن موحدنيا از زرند كرمان با وبلاگ«عبدالرحمن موحدنیا» به عنوان نفر دوم، مجتبي رضايي از شيراز با وبلاگ «بانک طرح ها و ایده های خلاقانه فرهنگی» نفر سوم، خانم مهديه مظفري زائر از تهران با وبلاگ«سرزمین مناره‌ها» نفر چهارم و سيده نفيسه فرساد از قم با وبلاگ«کوی یار» به عنوان نفر پنجم انتخاب شدند.

وي از تمام وبلاگ‌نويساني كه با ذوق و انگيزه معنوي و روحاني و به نيت خدمت به ضيوف الرحمن، خاطرات، نوشته‌هاي آموزشي و ديگر مطالب را در وبلاگ خود منتشر كردند تشكر كرد و گفت: صميمانه از همه وبلاگ‌نويسان انتظار داريم فعاليت هاي مجازي خود را با عمق و گستردگي بيشتر ادامه دهند. خادمان شما در پايگاه حج نيز مقدمات برگزاري دومين جشنواره وبلاگ نويسان را از هم اكنون آماده خواهند كرد.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: دبيرخانه جشنواره وبلاگ‌نويسي حج در طول سال هم فعال خواهد بود و وبلاگ‌هاي برتر را در فواصل زماني مختلف معرفي كرده و گزارشي از اين وبلاگ‌ها در پايگاه حج و ساير رسانه‌ها منتشر خواهد كرد.

مدير پايگاه اطلاع‌رساني حج ابراز اميدواري كرد دومين جشنواره وبلاگ‌نويسان حج كه در سال ۹۳ برگزار خواهد شد، در بخش‌ها و زير موضوعات مختلف برگزار شده و وبلاگ‌نويسان هم با جديت و تلاش بيشتر در آن شركت كنند.

وي در پايان افزود: براساس درخواست متعدد علاقه‌مندان مبني بر برگزاري جشنواره وبلاگ‌نويسي حج هر شش ماه يكبار، دبيرخانه جشنواره در حال بررسي اين موضوع است.

انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول