مذاکره اینستاگرام با یک آژانس تبلیغاتی

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از تسنيم، سرویس اشتراک فیلم و ویدئو فیس‌بوک اعلام کرده که براساس قرارداد تبلیغاتی جدیدی به ارزش 40 تا 100 میلیون دلار، وارد فاز مشارکت با اومنی‌کام (Omnicom) شده است.

اومنی‌کام آژانس تبلیغاتی بزرگی به حساب می‌آید که طرف قرارداد با شرکت و برندهای معتبر و بزرگی است.

این اولین باری است که اینستگرام اقدام به امضای چنین تفاهم‌نامه‌ای با شرکتی تبلیغاتی در راستای توسعه درآمدهای تبلیغاتی خود کرده است.

اینستاگرام از نوامبر سال گذشته به صورت جدی وارد مقوله تبلیغات شد و در راستای توجیه خرید یک میلیارد دلاری توسط فیس‌بوک، چارت تبلیغاتی را در نظر گرفت؛ هم‌اکنون نیز این شرکت با برندهای بزرگ و محدودی قرارداد دارد و کار تبلیغاتی آن‌ها را به صورت بلندمدت انجام می‌دهد.

انتهاي پيام/.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.