شناسایی توهین‌کنندگان به دانشگاه بجنورد طی یک فرایند پیچیده

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور در رابطه با جزئیات این خبر گفت: یکی از شهروندان و پرسنل یکی از دانشگاههای شهرستان بجنورد شکوائیه‌ای مبنی بر بارگزاری مطالب توهین‌آمیز و منتسب نمودن اعمالی برخلاف حقیقت نسبت به وی و پرسنل دانشگاه در وبلاگی، درخواست رسیدگی به این موضوع را داشت.

وی در مورد اقدامات صورت گرفته بیان داشت: ماموران با مشاهده مستندات شاکی و رصد و پایش صورت گرفته در فضای مجازی و با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله مراتب در دستورکار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت و با عنایت به اقدامات فنی و با پی‌جویی سایبری، گردانندگان وبلاگ طی فرایند پیچیده‌ای شناسایی شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به شناسایی افراد مرتبط با پرونده، تحقیقیات میدانی در این خصوص ادامه یافت و در نتیجه از چهار نفر مظنون شناسایی شده، متهم اصلی بارگذاری مطالب در وبلاگ مورد نظر شناسایی شد.

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی با اشاره به دستگیری متهم اصلی، خاطرنشان کرد: متهم طی بازجویی و ارائه مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف کرده و اذعان داشته برای سرگرمی و جلب توجه هم دانشگاهیان خود اقدام به بارگذاری اکاذیب کرده است.

خاکشور همچنین اضافه کرد: پرونده متشکله به همراه متهم دستگیر شده و مستندات مربوطه، برای سیر مراحل قانونی و ارشاد قضایی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول