جشنواره ملی «وصال یار» با محوریت شهدای گمنام برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» جشنواره «وصال یار» در ۵ موضوع وبلاگ‌نویسی با محوریت (خاطره نویسی، داستان نویسی، دلنوشته از شهدای گمنام)، عکاسی (تلفن همراه و دوربین‌های عکاسی)، طرح‌های گرافیکی، نماهنگ، کلیپ و مقاله نویسی (مبانی زیارت حرمین شهداء، سنت حسنه ازدواج در قبور شهدا گمنام) در موضوعاتی در باب مقبره شهدای گمنام، تشییع و تدفین پیکرهای شهدای گمنام در سرتاسر ایران اسلامی، برگزار می‌شود.

یکی از اهداف این جشنواره که به همت مجموعه فعالین فرهنگی(طلبه و دانشجو) برگزار می‌شود، دسترسی به مجموعه کاملی از آثار یادمان‌های قبور شهدا در دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی، تفریحی، آموزشی و… است که در سراسر کشور وجود دارد، برگزار می‌شود.

تدوین مجموعه‌هایی با عنوان «وصال یار» از آثار برگزیده جشنواره و همچنین مجموعه تصاویری از یادمان‌های شهدای گمنام، یکی از برنامه‌های جشنواره است.

نام نویسی در جشنواره از 12 بهمن ماه سال ۱۳۹۲ آغاز و تا 3 خرداد ۱۳۹۳، ادامه دارد و مراسم اختتامیه این جشنواره در تهران برگزار خواهد شد.

قرار است که از برگزیدگان دور اول جشنواره به عنوان مدیران و دست اندرکاران دوره‌های بعدی جشنواره مورد بهره برداری و استفاده قرار خواهند گرفت، به طوری که منتخبین و نخبگان در هر حوزه‌ متناسب با توانایی‌های که دارند از ظرفیت آن‌ها استفاده خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات جشنواره ملی “وصال یار” می‌توانند به سایت رسمی «جشنواره وصال یار» مراجعه کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول