تمدید مسابقه «وبلاگ‌نویسی نماز» با مجوزی برای زیر ۱۳سال

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ايكنا، حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر سومین مسابقه سراسری «وبلاگ‌نویسی نماز»، از راه اندازی سامانه اطلاع‌رسانی پیام کوتاه مسابقه خبر داد و گفت: تمامی یاوران نماز فضای مجازی که تاکنون در سایت chb-namaz.ir برای شرکت در مسابقه ثبت نام کرده‌اند از طریق پیام کوتاه اخبار و تغییرات مسابقات اطلاع رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه به تمامی ثبت نام کنندگان در مسابقه وبلاگ نویسی از ستاد اقامه نماز پیامک ارسال شده است، اظهار کرد: کسانی که پس از 24 ساعت از ثبت نام آنها گذشته و پیامک دریافت نکرده اند می‌توانند با شماره تلفن 03813330030 تماس بگیرند.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به تمدید ثبت نام مسابقات تا 15 فروردین، استفاده بهینه از فضای تعطیلات نوروز را هدف اصلی این تمدید دانست و گفت: اوقات فراغت ایام عید فرصتی مناسب برای تبلیغ و هم فکری بیشتر قشر جوان در راستای حضور بهتر و اثر بخش‌تر این مسابقات است.

وی به تشریح زمان داوری مسابقه پرداخت و اظهار کرد: مرحله داوری مسابقه از 17 فروردین در دو مقطع مقدماتی و نهایی آغاز می‌شود و مهلت اعلام شده برای ثبت نام نیز به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

حجت الاسلام کریمی ثبت نام گروه سنی زیر 13 سال در مسابقه را نیز مجاز دانست و بیان کرد: تماس‌های مکرر درباره شرکت گروه سنی زیر 13 سال در مسابقه  به ستاد اقامه نماز داشته ایم که با نظر کارشناسان این گروه سنی هم می‌توانند در مسابقات شرکت کنند.

وی اظهار کرد: نوجوان و کودکانی که توانایی نوشتن وبلاگ را به همراهی بزرگترهای خود دارند می‌توانند به صورت گروهی در این مسابقه شرکت کنند و گروه سنی زیر 13 سال هم به صورت گروهی و به سرپرستی یکی از اعضای خانواده در مرحله داوری شرکت داده می‌شوند.

حجت الاسلام کریمی از ارسال لوح تقدیر و هدایایی فرهنگی برای تمام شرکت کنندگان در مسابقه خبر داد و گفت: درصد شرکت کنندگان هر استان از سراسر کشور به صورت نمودار بر روی پایگاه ستاد نماز استان چهارمحال و بختیاری قابل دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه از آغاز فعالیت دبیرخانه سومین مسابقه سراسری «وبلاگ‌نویسی نماز» تاکنون 2800 وبلاگ ثبت نام کرده اند، نیمه فروردین را آخرین فرصت ثبت نام در این مسابقه اعلام کرد.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول