انتشار محتوای مبتذل در وبلاگستان برای سرگرمی

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ايسنا، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری مدیر وبلاگ غیر اخلاقی که اقدام به انتشار محتویات مبتذل در فضای مجازی می کرد، خبر داد.

سرهنگ حبیب الله رجبلی گفت: برابر رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان، وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی می کرد را شناسایی و با تشکیل پرونده موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و تخصصی، نهایتاً فردی به هویت معلوم به عنوان مدیر پروفایل که در سطح شهرستان بندر ترکمن استان گلستان اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار تصاویر غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد را شناسایی کردند.

رجبلی همچنین تصریح کرد: طی هماهنگی قضایی متهم دستگیر و رایانه وی را که حامل فیلم، کلیپ و تصاویر غیر مجاز بوده کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات تخصصی بعمل آمده به بزه انتسابی خود اقرار و علت و انگیزه این اقدام خود را صرفأ جنبه سرگرمی در فضای مجازی و علاقه به کار با اینترنت عنوان کرد.

رئیس پلیس فتای استان گلستان همچنین گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق برای وی قرار کفالت صادر شد.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول