فخر فروشی بازیکنان فوتبال در اینستاگرام

به گزارش «وبلاگ نيوز» پارسينه در گزارشی با انتقاد از فخر فروشی برخی بازیکنان فوتبال در اینستاگرام نوشت: اکنون بسیاری از فوتبالیست های مطرح اینستاگرام دارند و از این طریق آخرین عکس های خود را به نمایش می گذارند. اما مطرح ترین فوتبالیست های اینستاگرامی چه کسانی هستند؟ با آنها بیشتر آشنا می شویم:

آرش برهانی
او سلطان اینستاگرامی های فوتبال ایران است. آرش لحظه به لحظه زندگی خود را در این فضای مجازی به نمایش می گذارد، عکس های ورزشی و غیر ورزشی لحظه به لحظه آرش را می توانید در اینستاگرامش ببینید.

حنیف عمران زاده
همانا حنیف عمران زاده نیز از فعال ترین انسان های روی کره زمین در اینستاگرام است. او علاقه عجیبی دارد تا عکس هایی از خود در ژست های مختلف به نمایش بگذارد.

حنیف عمران‌زادهعلی کریمی
این بازیکن سابق تیم ملی را نیز می توان از دیگر طرفداران پر و پا قرص اینستاگرام معرفی کرد. او به گذاشتن عکس و البته جمله های قصار در این فضای مجازی همواره مبادرت می ورزد! نیش و کنایه زدن به دیگران از دیگر کاربردهای اینستاگرام برای علی کریمی است.

امیر عابدزاده
پسر احمدرضا نیز یک اینستاگرامی تمام عیار است. امیر سعی می کند در اینستاگرام به همه بقبولاند احمدرضای شماره دو است. او نیز لحظه به لحظه زندگی اش را در اینستاگرام قرار می دهد.

محسن مسلمان
مسلمان عادت دارد بیشتر تصاویری از خوش گذرانی هایش را در اینستاگرام قرار بدهد.حضور در نمک آبرود و سواحل زیبای شما از آخرین عکس های مسلمان در اینستاگرام است.

و دیگراینستاگرامی ها…
امیرحسین صادقی، حمیدرضا علی عسگری، پیام صادقیان، سید مهدی رحمتی و … نیز فعال ترین فوتبالیست های ایرانی در این فضای مجازی هستند. اینستاگرام تا به حال تاثیر گذاری خاصی در فوتبال ایران نداشته و نخواهد داشت اما با این حال به شدت در فوتبال ایران در حال فراگیر شدن است.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول