«نفوذ» خطرات فضای مجازی را به تصویر کشید

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، «علی رام نورایی»، بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص نقش خود در سریال اینترنتی نفوذ بیان کرد: نقش فرمانده عملیات که به فضای مجازی سایبری مربوط می شود را ایفاکردم که نقش مثبت سریال بود.

وی ادامه داد: در فصل دوم نخستین سریال اینترنتی نفوذ به گروه پیوستم و نقش اول فصل دوم را به عهده داشتم.

نورایی بیان کرد: امیدوارم شرایطی که برای ساخت سریال اینترنتی مهیا شده با حمایت مسئولان ادامه پیدا کند و این امر در فضای مجازی و فرهنگ سازی بسیار خوبی خواهد بود.

این بازیگر افزود: از این قبیل سریال ها با مدت زمان کوتاه و دانلود رایگان و آسان برای مخاطبان کم داریم و امیدوارم شاهد ساخت فصل های بعدی این سریال با کیفیت بهتر باشیم.

نورایی در خصوص فیلمنامه نفوذ گفت: قبل از اینکه فیلمنامه را بخوانم، تیمور نژاد کارگردان نفوذ تعدادی از قسمت های فصل اول این سریال را برایم گذاشت و توضیحاتی در خصوص سریال اینترنتی به من داد.

وی ادامه داد: نفوذ از فیلمنامه خوبی متناسب با یک سریال اینترنتی با مدت زمان ده دقیقه برخوردار است .

این بازیگر تصریح کرد: سریال اینترنتی نفوذ در راستای آموزش و اطلاع رسانی به مردم در خصوص مضررات و خطرات فضای مجازی گام بر می دارد و به جوانان و خانواده هایی که ممکن است در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشند آگاهی می دهد.

وی در خصوص تفاوت سریال اینترنتی با تلویزیونی اظهار داشت: یکی از تفاوت های بارز از نظر من زمان پخش آن است که بعد از پخش دیگر از بین نمی رود چون بر روی سایت قابل مشاهده است.

نورایی عنوان کرد: مخاطب سریال اینترنتی به صورت نامحدود و هر زمان توانایی مشاهده سریال نفوذ را دارد و به این صورت سریال ها سال های سال قابل دسترسی هستند.

وی در خصوص استقبال مخاطبان از سریال اینترنتی نفوذ گفت: نخستین سریال اینترنتی نفوذ مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و از این سریال خوش شان آمده است امیدوارم تبلیغات در خصوص نفوذ طوری انجام شود که در آینده بیشتر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

انتهاي پيام/.

One comment

  • چیزی که در ایران ما خیلی به چشم می خوره. استفاده غلط از انواع تکنولوژی هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول