«در زمینه فضای مجازی از دنیا دور هستیم»

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ايكنا، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به مزیت ها و برتری های ایران در زمینه فضای مجازی نسبت به دیگر کشورها گفت: فضای مجازی و دنیای دیجیتال یک هنر و زبان بین المللی است که قابلیت آن را دارد، پیام ملت ایران را به دنیا مخابره کند.

رئیس بسیج مستضعفین ادامه داد: فضای مجازی در عرصه حماسه اقتصادی ظرفیت بالایی برای اشتغال دارد. ما می توانیم یکی از بزرگترین صادر کنند گان هنرهای دیجیتال، پویانمایی و فضای مجازی به دنیا باشیم. این ظرفیت در کشور وجود دارد و می تواند نقش خوبی در زمینه ارزآوری کشور داشته باشد.

سردار نقدی یادآور شد: فضای دیجیتال و مجازی جمهوری اسلامی ایران مزیت های بسیاری دارد که باید از این مزیت ها در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی جهت پیش برد اهداف نظام استفاده کرد.

وی با اشاره به منابع بسیار برای تولید محتوای ارزشی در فضای مجازی افزود: این مزیت ها در محتوا، بسیار عالی و غنی است. تاریخ بسیار ارزشمند، شخصیت های بزرگ و الهامات بسیاری را برای دنیا در کشوری با چنین سرمایه های غنی داریم که می توانیم از آنها در جهت نشان دادن فرهنگ ایرانی به کمک فضای مجازی استفاده کنیم.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: جا دارد که در زمینه فضای مجازی و دیجیتال فعال باشیم. در این زمینه خیلی دیر شروع کردیم. باید بتوانیم فاصله خودمان را با دنیا با سرعت بالا به دست آوریم و به زودی شاهد آثاری از ایران باشیم که جنبه بین المللی به خود گیرد و شهرت جهانی پیدا کند.

وی با بیان اینکه در عرصه حماسه سیاسی و اقتصادی، فضای مجازی می تواند ابزار خوبی برای خلق حماسه باشد گفت: فضای مجازی قابلیت بسیار بالایی دارد به طوری که می تواند در تحقق حماسه سیاسی به کشور کمک کند و حرف دل مردم و پیام ملت ایران را به دنیا مخابره کند.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول