«شبکه اجتماعی دانش آموزی»، راهی برای تعامل دانش‌آموزان نخبه

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ايكنا، حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به تولید محتوای قرآنی در فضای مجازی اظهار کرد: معاونت در این زمینه اقدامات بسیاری را انجام داده است؛ چرا که معتقدیم امور مربوط به دانش آموزان در فضای مجازی برای تولیدات قرآنی برعهده ماست.

وی افزود: تولید محتوای قرآنی در فضای مجازی، متولیان زیادی دارد، اما ما هم در معاونت، فعالیت های خاص خود را داریم و اداره کل قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش هم در این زمینه فعال است و حتی در فضای مجازی هم اقداماتی را محقق می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از تولیدات مان به سمت فضای مجازی رفته است؛ چرا که در بسیاری از مسابقات مان، دانش آموزان و فرهنگیان آثار خود را از این طریق برای مان ارسال می کند.

وی بیان کرد: تاکنون فضای تعاملی و فکری میان دانش آموزان نخبه ایجاد نشده بود اما درصدد هستیم با راه اندازی «شبکه اجتماعی دانش آموزی» پیوندی میان همه دانش آموزان ایجاد کنیم.

کفاش اظهار کرد: تولید محتوای قرآنی در فضای مجازی، مسأله ای است که برای معاونت اهمیت بسیاری دارد و باید از همین سنین دبستان، دانش آموزان را با محتوای قرآنی آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: از طریق فضای مجازی، می توان به آموزش قرائت و حفظ قرآن، انتقال مفاهیم قرآنی و آموزه های قرآنی برای دانش آموزان اشاره کرد که معاونت در این زمینه فعال است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: فضای مجازی، فضایی است که دانش آموزان بیشترین مشتری آن هستند بنابر این باید تدابیر لازم را برای فعالیت های قرآنی در این زمینه انجام کنیم.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول