مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی به مناسبت هفته منابع طبیعی

به گزارش «وبلاگ نيوز» به مناسبت هفته منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان با مشارکت اداره کل فن‌آوری اطلاعات استان «نخستین مسابقه سراسری وبلاگ‌نویسی» را برگزار می‌کند.

همه علاقمندان می‌توانند در مسابقه شرکت کنند و هر فرد فقط با ثبت یک وبلاگ می تواند در مسابقه شرکت کند، اما فقط وبلاگ‌هایی در مسابقه شرکت داده می‌شوند که در بازه زمانی مسابقه ایجاد و راه اندازی شده باشد.

درختکاری- انسان، جنگل، حیات(انسان و طبیعت)- پارک های جنگلی و نحوه استفاده از آن(نظافت، اطفاء حریق، جنگل کاری، جنگلداری، مرتع و …)- منابع طبیعی، با مردم، برای مردم، موضوعات پیشنهادی این مسابقه است.

لوگو مسابقه و شعار هفته منابع طبیعی با عنوان«منابع طبیعی با مردم، برای مردم» باید در وبلاگ درج و نمود داشته باشد.

وبلاگ‌ها در دو بخش محتوایی و فنی- گرافیکی ارزیابی می‌شوند و در بخش محتوایی مطالب می‌توانند در قالب مقاله(شرح و تفسیر، پاسخ به سوالات و …) و یا توصیف زیبایی‌های طبیعت، حفظ و احیاء جنگل، روز طبیعت و … بپردازند و بخش موارد فنی و گرافیکی شامل عکس، کلیپ، طراحی قالب، کدنویسی و … تولیدی شرکت کنندگان، است.

تنها شرکت کنندگانی که در بخش محتوایی امتیاز لازم را کسب کنند به مرحله نهایی راه پیدا میکنند و وبلاگ‌هایی که به صورت فتوبلاگ ارائه شده باشند محتوای تصاویر ارائه شده در بخش محتوایی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

 کلیه شرکت کنندگان بایستی نام و مشخصات حقیقی خود را در بخش مربوط به مسابقه در سایت «اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان»، ثبت کنند.

نام نویسی در مسابقه آغاز و تا   13 فروردین 1393، همزمان با روز طبیعت، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول