نهضت اقتصاد مقاومتی باید در فضای مجازی شکل بگیرد

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از ايكنا، علی آقا محمدی، مشاور مقام معظم رهبری در امور اقتصادی با اشاره به فضای مجازی در سالی که گذشت و موضوع اقتصاد مقاومتی با توجه به این فضا گفت: این کار تازه شروع شده است و ابتدای راه است . مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، بحث های مربوط به گفتمان سازی را مطرح کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که فضای مجازی دارای ظرفیت خوبی برای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی است، بیان کرد: یکی از فضاهایی که باید به آن اهتمام جدی شود فضای مجازی است. باید به صورت نهضتی، بحث اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی شکل گیرد و بسیار هم می تواند مؤثر باشد؛ چرا که آن کسانی که باید این حرکت را سامان دهند، جوان ها هستند و از این طریق راحت تر می توان با آنها ارتباط برقرار کرد.

آقا محمدی تصریح کرد: جوان ها در هرجا که باشند می توانند از فضای مجازی استفاده کنند و تعادل های منطقه ای هم شکل می گیرد. هرکسی در روستا هم باشد از این طریق می تواند از این فضا استفاده کند و فرقی در دوری و نزدیکی فاصله ها نمی کند.

وی با اظهار امیدواری در رابطه با آینده فضای مجازی کشور گفت: باید شاهد آن باشیم که این فضا و موضوع اقتصاد مقاومتی تبدیل به حرکتی شود که بتواند آگاهی بخشی را برای تحرک بیشتر در بین جوانان و جامعه بالا ببرد.

انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول