فراخوان پنجمين كنگره «پيشگامان پيشرفت» منتشر شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» به دنبال برگزاری موفق چهار دوره کنگره «پیشگامان پیشرفت» که با استقبال گسترده جوانان و دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور مواجه بود، پنجمین دوره این كنگره برگزار می‌شود.

تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در انديشه‌ورزي پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، ظرفيت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ايرانی پيشرفت توسط نسل آينده‌ساز جامعه و كمك به همگاني كردن و ترويج گفتمان پيشرفت در بين جوانان و دانشجویان، از جمله اهداف این کنگره است.

تمامی جوانان و دانشجویان علاقه‌مند، اهل قلم و بیان، اهل ذوق و هنر، صاحب دیدگاه‌های راهبردی و دارای ایده‌های نو مخاطب این کنگره محسوب می‌شوند و می‌توانند به صورت انفرادی و یا در قالب گروه‌ها و مراکز زیر در کنگره شرکت نمایند.

مقالات علمي، نوشتارها و دیدگاه‌ها، آثار تصویری (عکس، فيلم كوتاه و پويانمايي)، نرم‌افزار و چندرسانه‌اي، فعالیت‌های مستمر دانشجویی در راستای پیشرفت و وب‌نويسي و شبکه‌های اجتماعی، بخش‌های کنگره هستند.

در بخش جوایز فعالیت‌های مستمر،  تعداد بازدیدکنندگان و ارزیابی کیفی، معیارهای ارزیابی بخش «راه اندازی وبلاگ» است و معیار ارزیابی در « راه اندازی گروه‌های تخصصی گفتمان درشبکه‌های اینترنتی» تعداد مراجعات، تعداد لینکها و ارزیابی کیفی عنوان شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف کنگره بر اساس یکی از محورهای زیر به دبیرخانه کنگره ارائه نمايند.

زمینه اصلی: جوان ایرانی و پیشرفت اسلامی ایرانی است و پيشرفت اقتصادي، پيشرفت فرهنگي و معنوي، پيشرفت اجتماعي، پيشرفت علم، فناوري و نوآوري، محورهای اصلی این کنگره است.

هریک از علاقه‌مندان لازم است در مهلت تعیین شده، با مراجعه به وبگاه کنگره، فرم ثبت نام مربوط را تکمیل کرده و فایل آثار خود را در وبگاه، بارگزاری نمایند.

انتخاب و داوري آثار در هر یک از بخش‌هاي مختلف كنگره توسط گروه‌هاي تخصصي متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متخصصان ذیربط انجام خواهد شد.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار 5 اردیبهشت ‌ماه 1393 و اعلام نتايج داوري در هر بخش (از طريق وبگاه كنگره) 12 اردیبهشت ‌ماه 1393، خواهد بود.

«پنجمین كنگره پيشگامان پيشرفت»، روز پنج شنبه 18 اردیبهشت ‌ماه سال 1393 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار مي‌شود و پيش از برگزاري كنگره، نشست‌هاي تخصصي و اطلاع‌رساني استاني در دانشگاه‌هاي مختلف كشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول