مسابقه وبلاگ‌نویسی«ولادت امام خمینی(ره)» ویژه دانش آموزان

به گزارش«وبلاگ نیوز» معبر سایبری قاصدک، مسابقه وبلاگ‌نویسی «ولادت امام خمینی(ره)» را مخصوص دانش آموزان برگزار می‌کند.

این مسابقه با هدف توسعه استفاده صحیح و بجا از اینترنت و فضای مجازی، توسعه و تبلیغ فرهنگ سبک زندگی امام خمینی(ره) و مضامین اعتقادی و گرامیداشت تفکرات برتر و تولیدکنندگان محتوای سایبری در فضای مجازی، برگزار می‌شود.

ولایت فقیه – دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، جنگ نرم و دشمن شناسی، اخلاق اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تهاجم فرهنگی، امام شناسی، نماز، سبک زندگی امام خمینی و دوران کودکی امام خمینی، موضوعات مسابقه است.

شرکت برای عموم دانش‌آموزان ایران، آزاد است و هر فرد فقط می‌تواند یک وبلاگ را شرکت دهد.

کلیه وبلاگ‌ها، باید در بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام، ایجاد و بروزرسانی شوند، اما وبلاگ‌هایی که قبل از زمان معین شده ایجاد شده اند و مدیران  آن‌ها از قبل، مشغول به بروز رسانی بوده اند توجه کنند که تنها مطالبی که در بازه  زمانی مشخص شده در وبلاگشان درج شود و همچنین بازدیدهای انجام شده در بازه  زمانی مشخص شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

درج حداقل 15 پست در هر وبلاگ ضروری است و نیز شرکت کنندگان باید لینک «معبر سایبری قاصدک»  را در وبلاگ‌های ایجاد شده، قرار دهند.

در این دوره از مسابقات، با توجه به معین بودن بازه زمانی ایجاد وبلاگ‌ها و درج مطالب، رتبه وبلاگ در موتورهای جستجو، زیاد از امتیاز بالایی برخوردار است.

 نام نویسی از 23 اسفند ماه 1392 آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ماه 1393 ادامه خواهد داشت و در سالروز راه اندازی «معبرسایبری قاصدک» برندگان اعلام خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول