دومین طرح ملی «کوثر رسالت» برگزار می‌شود

به گزارش«وبلاگ نیوز» در راستای آشنایی بیش از پیش علاقمندان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خصوصاً جوانان با فضائل و مناقب یگانه دختر حضرت پیامبر اکرم (ص)، حضرت فاطمه الزهرا (س) و فرهنگ‌سازی برترین الگوی ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) دومین دوره طرح ملی «کوثر رسالت» برگزار می‌شود.

این طرح ملی در 4 بخش وبلاگ‌نویسی، تهیه بروشور، مفاهیم «چهل حدیث فاطمی» و مسابقه نقاشی«من چادرم را دوست دارم» برگزار می‌شود.

ولایتمداری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) در پرتو فرهنگ فاطمی، سبک زندگی اسلامی در سیره عملی حضرت زهرا(س)، حضرت زهرا (س) در آئینه آیات قرآن و روایات، حجاب و عفاف فاطمی و نقش آن در جامعه، نقش مادر در مدیریت خانواده، فرزندآوری وتربیت صحیح فرزندان در سیره فاطمی، ساده زیستی و نقش آن در تحکیم خانواده در فرهنگ فاطمی و جایگاه نماز و عبادت در سیره حضرت زهرا(س)، موضوعات طرح ملی«کوثر رسالت» اعلام شده است.

در بخش وبلاگ‌نویسی، وبلاگ‌نویسان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج نوشته‌های وبلاگی مانند دل نوشته، خاطرات، یادداشت روزانه، قطعات ادبی، شعر کلاسیک و نو، روایات تاریخی و مقاله به صورت مجزا استفاده کنند و تنها از مطالب وبلاگ‌هایی داوری به عمل خواهد آمد که از تاریخ 12 اسفند ماه 1392 لغایت 23 خرداد ماه 1393 در نگارش وبلاگ‌ها استفاده شده باشد.

نفرات برگزیده در تاریخ بیست و دوم تیرماه مصادف با سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) از طریق پایگاه اطلاع رسانی طرح ملی، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول