10 روز تا پایان جشنواره وبلاگ‌نویسی«ما ایستاده ایم» زمان باقی است

به گزارش«وبلاگ نیوز» «خاورستان بلاگ» (شبکه وبلاگی پایگاه خبری تحلیلی خاورستان) به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه ای را تحت عنوان «ما ایستاده ایم» ویژه وبلاگ نویسان استان خراسان جنوبی در بخش‌ها و محورهای مختلف برگزار می‌کند.

مهلت شرکت در مسابقه از 15 بهمن آغاز شده است و  تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت و آثاری که تاریخ ارسال مطلبشان خارج از این محدوده زمانی باشد حذف خواهند شد.

روزهای پیروزی  انقلاب اسلامی در سال 57 در شهر و محله خودتان، حال و هوای دهه فجر امسال در شهر و محله خودتان، مقایسه شهر و محله خودتان از لحاظ پیشرفت امکانات و خدمات نسبت به وضعیت سال 57 و مهمترین ثمره انقلاب اسلامی در منطقه خودتان، محورهای ویژه این مسابقه هستند.

شخصیت شناسی امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، تاثیرات انقلاب اسلامی بر منطقه و جهان و هویت شناسی و تاکتیک های دشمنان انقلاب اسلامی در مقابله با نظام اسلامی از سال 57 تا کنون، از جمله محور عمومی مسابقه هستند.

تحلیل و یادداشت نویسی، طراحی پوستر، عکس، کاریکاتور، کلیپ و … و  شعر و ادبیات فارسی (دل نوشته)، بخش‌های مسابقه هستند.

ثبت حداقل 5 پست در موضوعات پیشنهادی و تولیدی بودن محتوا از جمله قوانین مسابقه است، همچنین وبلاگ نویسانی که محور ویژه را برای تولید مطلب انتخاب کنند 20 امتیار مثبت خواهند داشت.

گفتنی است که مسابقه به صورت استانی برگزار می شود و هر نفر تنها می تواند یک وبلاگ را در مسابقه شرکت دهد.

اثر ارسالی ابتدا باید در وبلاگ شخص شرکت کننده منتشر شود و سپس برای ثبت نام در مسابقه در بخش ثبت مطلب به سایت خاورستان بلاگ  مراجعه شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول