روسفیدی دی، در مسابقات زمستان

[بررسی فصل پاییز]

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» وبلاگ‌نویسانی که در مسابقات وبلاگی شرکت می‌کنند، با توجه زمان اعلام نتایج مسابقات وبلاگی به دنبال نتایج این مسابقات خواهند بود، در این میان اما اکثر فراخوان مسابقات وبلاگی بدون زمان اعلام نتایج منتشر می‌شوند و برخی از مسابقات نیز پس از تمدید چندباره، زمان اعلام نتایج را اعلام نمی‌کنند.

بنابر وعده «وبلاگ‌نیوز» در انتهای هرفصل گزارشی از مسابقات به سرانجام نرسیده آن فصل به اطلاع کاربران خواهد رسید؛ بر این اساس، اکنون و پس از پایان فصل زمستان نگاهی می‌اندازیم به مسابقات زمستانی وبلاگی که کاربران را در بدون پاسخ سرگردان کردند.

هرچند روند صعودی مسابقات وبلاگی در بهمن‌ماه حاکی از توجه به وبلاگ نویسی و گسترش تعدد مسابقات وبلاگی، با هدف برگزاری مسابقات مناسبتی بوده است، اما در زمستان 92 مسابقاتی بدون وجود مناسبت ملی، مذهبی نیز برگزار شد.

طبق تجربه از زمان اعلام نتایج تا درج خبر آن در پایگاه اطلاع رسانی مذکور، حدود ۱۵ روز زمان، فاصله وجود دارد، این اطلاعات مربوط به مسابقاتی است که اعلام نتایج (و یا در صورت عدم درج آن، آخرین مهلت ثبت نام) آن‌ها تا 29 اسفندماه، اعلام شده بود و در صورتی که زمان اعلام نتایج در خبر درج نشده باشد، بر اساس آخرین مهلت ارسال آثار این تقسیم بندی صورت گرفته است و در دسته «بی‌نتیجه» قرار گرفته است.

آمار مسابقات وبلاگ‌نویسی مندرج شده در «وبلاگ نیوز»

از مجموع 20 مسابقه وبلاگ‌نویسی که خبر آن از ابتدای آذرماه تا انتهای اسفندماه در «وبلاگ نیوز» منتشر شده است، 6 مسابقه بی‌نتیجه مانده و  خبر 2 مسابقه در «وبلاگ نیوز» درج نشده است.

mosabeghatz

دی ماه سال 1392

mosabeghatdey

در دی‌ماه، 6 مسابقه برگزار شد که مسابقات مباهله، حماسه 9دی، عاشوراییان، عاشورای انقلاب، با اعلام برندگان به پایان رسید اما مسابقه روز بصیرت بی‌ثمر ماند و نتیجه مسابقه ابلاغ غدیر به جهت عدم درج درست زمان داوری، در «وبلاگ‌نیوز» منتشر نشد.

بهمن ماه 1392

mosabeghatbahman

از مجموع 9 مسابقه برگزار شده در بهمن‌ماه، جشنواره وبلاگ نویسی، انفجار نور، فریاد انقلاب، انقلاب‌های رنگین، انقلاب ما با برگزاری اختتامیه و اعلام برندگان به نتیجه رسید، اما مسابقه یوم الله دهه فجر انقلاب، دشمن پنهان و فجرنویس بی‌نتیجه رها شد، خبری از اختتامیه جشنواره آیات در رسانه‌ها منتشر نشد، تنها یک پاراگراف از یک خبر در خبرگزاری فارس، از برگزاری اختتامیه خبر داد.

 اسفند1392

mosabeghatesfand

در اسفند 1392برندگان 3 مسابقه وبلاگ‌نویسی حج، وبلاگ‌ها و سایت‌های موسیقی ایران و سرزمین نور معرفی شدند و نتایج مسابقات سلام و فجر انقلاب  نامشخص رها شدند.

انتهای پیام/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول