مسابقه ملی «وبلاگ خرداد» برگزار خواهد شد

به گزارش«وبلاگ نیوز» و به نقل از «دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد»، رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین ضمن اعلام تشکیل ستاد «اقتصاد و فرهنگ» در این مرکز علمی از برگزاری چهارمین مسابقه ملی وبلاگ خرداد خبر داد.

روز پنجشنبه، 21 فروردین ماه 1392، «دبیرخانه دائمی قیام 15خرداد» با حضور اعضاء در بیت حضرت آیت‌الله‌سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه و رییس دبیرخانه دائمی قیام ۱۵ خرداد ورامین برگزار شد.

محسن ممیزی رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در این جلسه گفت: با توجه به شعار سال جدید وظیفه بنده و همکارانم و نیز دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در دانشگاه ها سنگین تر شده است،از آنجایی که بیش از ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در رشته های اقتصادی و فرهنگی مشغول تحصیل می باشند ستادی با عنوان«اقتصاد و فرهنگ» در این مرکز علمی در حال شکل گیری است که در این زمینه از تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در دانشگاه و نیز شهرستان بهره خواهیم برد.

وی با تاکید بر اهمیت حماسه ۱۵ خرداد افزود: قیام ۱۵ خرداد هویت و اصالت مردم ورامین است و امروز ورامینی ها به غیرتمندان ۱۵ خرداد ۴۲ افتخار می کنند،در عین حال یکی از عرصه های فرهنگی این منطقه قیام ۱۵ خرداد ۴۲ می باشد.

این مسئول سپس به توانایی های فنی و محتوایی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین در زمینه فرهنگی و نیز فناوری اطلاعات اشاره کرد و افزود: وجود کارگروه قوی فناوری اطلاعات در دانشگاه زمینه حضور قوی تر این مرکز علمی در بحث چهارمین مسابقه ملی وبلاگ خرداد را فراهم می آورد،لذا حضور ما در فضای مجازی و نیز هر جا نیاز به حضور قوی باشد در بحث ۱۵ خرداد مبرهن است.

این مسئول عنوان نمود: علاقمندان از سراسر کشور می توانند آثار خود را به آدرس الکترونیک dabirkhane@15khordad-varamin.ir ارسال نمایند و برای شرکت در این مسابقه ارسال آدرس اینترنتی،نام و نام خانوادگی شرکت کننده و شماره تماس به آدرس پست الکترونیک فوق ضروری است.

وی در پایان گفت: محورهای وبلاگ‌نویسی و مهلت ارسال آثار در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول