پایان امپراتوری فیس بوک در شبکه های اجتماعی

به گزارش‌«وبلاگ‌نیوز» و به نقل از فارس،هافینگتون پست نوشت: بر اساس آخرین آمارها، گرایش نوجوانان به اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی در سال جاری نسبت به سال 2012 بیش از دو برابر شده است.

با وجود تلاش فیس بوک برای باقی ماندن در امپراتوری شبکه های اجتماعی، نتایج نظرسنجی ها از ترک این شبکه اجتماعی توسط نوجوانان خبر می دهد.

گرایش نوجوانان در این شبکه اجتماعی از 42 درصد در سال 2012 به 23 درصد در سال جاری کاهش یافته است.

فیس بوک طی سال های گذشته با خرید واتس آپ و برخی دیگر از شرکت های خدمات اینترنتی تلاش کرده است که همچنان در صدر محبوبترین شبکه های اجتماعی باقی بماند.

نتایج نظرسنجی صورت گرفته توسط پیپر جفری، از بین بالغ بر 7500 نوجوان آمریکایی،نشان می دهد پاییز سال گذشته، اینستاگرام برای اولین بار توانست از فیس بوک به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی در بین نوجوانان پیشی گیرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول