هر طلبه یک وبلاگ، شعار حوزه علمیه خواهران

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: پورتال جامعی برای فعالیت 4 هزار مبلغه وبلاگ نویس فراهم ‏شده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی افزود: تبلیغ در فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفته و در حال حاضر 2 هزار و 300 وبلاگ نویس ‏خواهر در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه بازدید از وبلاگ های خواهران مبلغه ماهانه حدود یک ‏میلیون و 300 هزار نفر بوده است گفت: مدیران حوزوی به تبلیغ مجازی اهمیت می دهند و شعار ما ‏در حوزه علمیه خواهران نیز هر طلبه یک وبلاگ است.‏

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اهمیت و جایگاه تبلیغ دین در مکتب والای اسلام، خاطرنشان کرد: امروز طلاب و روحانیون باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تعمیق و گسترش دین و معنویت در جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در پایان با بیان این که رفتار و گفتار مبلغان بهترین نوع تبلیغ دین در جامعه است، تصریح کرد: برای تبلیغ دین امکانات و ظرفیت های گسترده هم نیاز نیست و هر کس در هر جایی که باشد می تواند به امر تبلیغ پرداخته و دیگران را در مسیر سعادت، هدایت کند.

هشتمین گردهمایی خواهران مبلغه استان قم بعدازظهر پنجشنبه با حضور جمعی از مدیران و اساتید و مبلغان حوزه های علمیه خواهران در سالن اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول