برگزاری مسابقه «وبلاگ‌نویسی رضوی» در کرمانشاه

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از «روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه» مسابقه وبلاگ‌نویسی‌ای را با هدف ترویج سیره رضوی در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وبلاگ‌نویسان کرمانشاهی برای شرکت در این مسابقه می‌توانند یک وبلاگ جدید در فضای مجازی راه‌اندازی کنند و عنوان وبلاگ نیز باید متناسب با القاب امام رضا (ع) باشد.

وبلاگ‌نویسان باید اخبار مرتبط با حوزه فرهنگ رضوی در استان به ویژه برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی را در وبلاگ خود درج کنند و همچنین «عنوان شرکت در مسابقه وبلاگ‌نویسی فرهنگ رضوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه» را در  قسمت پروفایل وبلاگ درج کنند.

وبلاگ‌نویسان ملزم هستند که سایت «شمس توس»، «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه» و «سازمان عتبات عالیات استان کرمانشاه» را در قسمت پیوندهای وبلاگ قرار دهند و آخرین مهلت ساخت وبلاگ 20 اردیبهشت ماه امسال است.

تنوع در درج مطالب و درج مباحث مربوط به سیره رضوی و  احادیث رضوی متناسب با شعار سال 1393، درج مباحثی در مورد سیره رضوی و سبک زندگی اسلامی، درج اشعار شاعران آیینی به ویژه شاعران کرمانشاهی، درج بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه امام رضا (ع)، درج اخبار و رویدادهای حوزه فرهنگ رضوی کرمانشاه و درج فراخوان همایش علمی پژوهشی امام رضا (ع) در آیینه ادبیات معاصر از شرایط شرکت در این مسابقه است.

علاقمندان باید مشخصات خود را از قبیل نام و نام خانوادگی، نام شهرستان، شماره همراه، نشانی دقیق وبلاگ و نشانی پست الکترونیک را به پست الکترونیک روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به آدرس moavenefarhangi.erkrsh@yahoo.com ارسال کنند.

تمام وبلاگ‌های حوزه رضوی می‌توانند در مسابقه شرکت کنند، اما به وبلاگ‌های تخصصی امتیاز ویژه‌ای اعطا می‌شود و تولید محتوا در زمینه فرهنگ رضوی و سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، دارای امتیاز ویژه است و محدودیتی در شرکت بیش از یک وبلاگ وجود ندارد و هر وبلاگ باید حداقل دارای 30 پست باشد.

شرکت کنندگان می‌توانند از تمامی قالب‌های رایج نوشتاری از قبیل دل‌نوشته‌ها، خاطرات، یادداشت روزانه، مقاله، قطعات ادبی، شعر و عکس و غیره به طور مجزا در وبلاگ خود استفاده کنند و  مسئولیت مطالب و محتوای رسانه‌های شرکت کننده در جشنواره، به عهده نویسنده یا نویسندگان آن رسانه است.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 8244744 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول