بیش از 67درصد کاربران لینکدین غیرآمریکایی هستند

به گزارش«وبلاگ نیوز»، همکاران سیستم به نقل از وب‏‌سایت  zdnet نوشت: شبکه اجتماعی لینکدین فقط در ایالات متحده آمریکا بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد. این بدان معنا است که تقریباً ۶۷ درصد از کاربران این شبکه اجتماعی از سایر نقاط جهان هستند.

بر اساس این گزارش، شبکه اجتماعی لینکدین از ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۳ تاکنون بیش از ۲۳ میلیون کاربر جدید جذب کرده است.

علیرغم اینکه ۳۰۰ میلیون به خودی خود رقم قابل توجهی است، اما از آنجا که لینکدین به کل جمعیت ۳. ۳ میلیارد نفری شاغلان و کارکنان در سراسر جهان چشم دوخته است، بعید است که به این رقم بسنده کند.

دیپ نیشار، معاون بخش محصولات و تجربه کاربری شرکت لینکدین در مطلبی در وبلاگ خود توضیح داده است که ابزارهای همراه یکی از فناوری‏‌هایی است که این شبکه اجتماعی را به هدف خود نزدیک می‌‏کند.

وی گفته است ما از اهمیت فناوری‌‏های همراه آگاهیم. در ماه‏‌های آینده امسال به جایی خواهیم رسید که بیش از ۵۰ درصد از ترافیک لینکدین از طریق ابزارهای همراه ایجاد خواهد شد.

در حال حاضر روزانه به طور متوسط ۱۵ میلیون از پروفایل‏‌های این شبکه اجتماعی از طریق ابزارهای همراه مشاهده می‌‏شود. تعداد فرصت‏‌های شغلی معرفی شده در لینکدین که از طریق ابزارهای همراه مشاهده می‌‏شود نیز به روزانه ۵. ۱ میلیون فرصت شغلی می‌‏رسد.

همچنین گزارش شده است در این شبکه اجتماعی روزانه ۴۴ هزار درخواست استخدام از طریق ابزارهای همراه فرستاده می‌‏شود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول