افزایش 3 برابری سود فیس بوک

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» شرکت فیس بوک اعلام کرد که در سه ماهه نخست سال جاری میلادی درآمدهای این شرکت به دو میلیارد و 500 میلیون دلار رسید.

فیس بوک در همین حال عنوان کرد که در مدت فوق سود این شرکت به 642 میلیون دلار رسیده است که در مقایسه با سود 219 میلیون دلاری در سه ماهه نخست سال 2013 افزایش حدود سه برابری نشان می دهد.

مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیرعامل فیس بوک در این خصوص گفت: کسب و کار فیس بوک با قدرت در حال رشد است و در فصل نخست امسال ما شروع بسیار خوبی داشتیم.

آمارهای فیس بوک نشان می دهد که در سه ماهه نخست سال جاری میلادی درآمدهای این شبکه اجتماعی از محل تبلیغات رشد 82 درصدی داشته است.

به گزارش سایت خبری V3، وی تصریح کرد: ما برنامه های بلندمدتی برای آینده شبکه اجتماعی فیس بوک داریم و تمرکز اصلی ما در حال حاضر بر بهبود و تنوع محصولاتمان است.

فیس بوک با خرید شرکت سازنده برنامه مشهور moves که برای کمک به حفظ تناسب اندام طراحی شده، نشان داد که قصد دارد در عرصه هایی تازه سرمایه گذاری کند.

برخی کارشناسان هدف فیس بوک از این اقدام را خلق یک امپراتوری از برنامه های پرطرفدار همراه به منظور حضوری قدرتمند در این عرصه و رقابت با رقبایی همچون اپل و گوگل می دانند.

این شرکت همچنین می گوید هنوز هیچ برنامه ای برای به اشتراک گذاری داده های کاربران خود با فیس بوک ندارد، امری که از هم اکنون موجب نگرانی کاربران برنامه یاد شده، شده است. طراحان این برنامه می گویند امیدوارند که آن را با همکاری فیس بوک توسعه دهند و امکانات بیشتری به آن اضافه کنند. هدف گذاری طراحان moves جذب یک میلیارد نفر به جمع کاربران این برنامه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول